Přidat nový vzkaz
Jméno: 


sousedka píše:15.04.2024, 17:08
Teda ,ten výlet kolem Bítova ,ten Ti krásně vyšel.To bylo vesnic co jsi nafotil a hezky.Taky jsem tam našla vesnici ,co jsem nepoznala v meilu .Tak už vím byly to Kostníky.Jen si to užívej.Ahoj
Boeing píše:12.04.2024, 19:34
v sobotu 13.4. dopoledne rozhodneme o vlekání podle vrchní oblačnosti.
Boeing píše:07.04.2024, 09:26
Dnes 7.4. 2024 vlekáme na Rancířově , jižně od Jemnice. Od 12.00 .
Boeing píše:30.03.2024, 13:35
ČTEME !
Jája Walterová píše:28.03.2024, 10:12
Pěkný fotky, zkoukla jsem je všechny. Dokonce tam máš zaznamenaný můj uraz kolene při tom težkým startu :-D---to co nikdo neviděl. Paráda, jen tak dál.
Petr & Ivča píše:27.03.2024, 21:35
Ahoj, prohlédli a přečetli jsme všechny díly z Maroka, máš tam nádherné fotky.
Pár fotek ze čtyřkolky máš zde:
https://eu.zonerama.com/Link/Album/11178237
Vlasta píše:27.03.2024, 16:39
Tak co, čte si někdo Maroko?
Boeing píše:25.02.2024, 11:00
Dnes 25.2. 2024 vlekáme od 12.30 od Malého Pěčína !
Vlasta píše:07.02.2024, 16:59
Můžeš jen tak dorazit bez hlášení.
Rosťa (Mutná) píše:06.02.2024, 22:49
Ahoj Vlasto, rád bych přijel na zabalení záložky, musím se někde nahlásit, nebo jen prostě přiletět 😄, díky za odpověď mandy40@seznam.cz
sousedka píše:31.01.2024, 19:57
Ahoj Vlastíku ,krásný výlet po okolí a hezké fotky.Už to vypadá na jaro ,zatím jen na fotkách.Hezky jsem si to užila a už se těším na další.Pěkný večer.Ahoj
Boeing píše:30.12.2023, 00:22
pěkný článek Vlastíku, fotky krásně nasvícené !
Rosťa z Tábora píše:09.10.2023, 09:52
Čau piloti nechtěl by někdo velice levně do Oludeniz,Alize hotel plná penze 12.-20.10.2023 odlet z Bratislavi kolem 14.00hod. Mám 2 volná místa odjezd z Tábora 12.10.ráno tel.721013164 Rostislav Dušek bejvalej pg
Vlasta píše:18.08.2023, 22:33
Zítra vlekáme na Pěčíně
Boeing píše:13.07.2023, 06:48
možná v patek a neděli .
Boeing píše:23.06.2023, 19:48
v sobotu otočíme lano ( má hodně foukat ), a v neděli má foukat sever až severoseverovýchod, tak by jsme mohly vlekat Radkovice u Budče. Kdo má zájem, tak ať se nahlásí na Kopulína !
Vlasta píše:11.06.2023, 18:57
Red Bull Xalps - Live Tracking - https://www.redbullxalps.com/live-tracking?fbclid=IwAR1JPGH584s-JHYKy3WKEMT_bYnlBKsQlsoUms3N-j-1zI4M7vISBY5EzdE#/
Miloš K. píše:23.05.2023, 09:27
Článek z Dobesbergu, hlavně tedy fotky v závěru , mě vrátily ve vzpomínkách do doby , kdy nechybělo nadšení i elán a spousty krásných zážitků spojených s kamarády a létáním. Děkuji Vlasto :-)
Jirka B. píše:16.05.2023, 15:20
Vlasto,pěknej článeček od tebe. Hezky jsi doplnil celé letové odpoledne.
Vlasta píše:13.05.2023, 18:43
Jirko, tak alespoň ode mne ještě jednou velký DÍK za příspěvek, za pěkný článeček.
Boeing píše:02.05.2023, 18:38
na ČTVRTEK původně vypadala hodně dobře předpověď počasí, ale jak se přihlásil " Tlakový nížák " , tak se předpověď zhoršuje . Kdo chce letět, ať podá návrh na Kopulína !
Sousedka píše:23.04.2023, 21:12
Opět pěkné a poučné fotky.V Mostě jsem nikdy nebyla a díky Tobě už jsem v obraze.Ahoj
Boeing píše:17.03.2023, 18:34
tak kdo chce létat , ať podává návrhy na Kopulína
Máca píše:09.03.2023, 00:48
Tak jsem si po hooodně dlouhé době přečetl krásný článek z loňska od Kozléčka. Vrátilo mě to krásné vzpomínky,i když jsem při tom musel přebalit ženu. Díky vám všem,z tehdejší lítací party.Zdraví zvadlé poupě.
Vlasta píše:02.02.2023, 16:52
Takže nezapomeňte, tuto sobotu máme od 14:00 hodin záložky. Vemte si sebou nejen záložky a přezůvky, ale i manželky, milenky, přítelkyně, kamarádky a jiné, které si tam budou moci nacvičovat jógu. Samozřejmě pro opačné pohlaví platí to samé!
http://www.pgv.cz/2023/230105/230105.html
Sousedka píše:28.11.2022, 20:27
Tak jsem se dnes podívala na tvůj výlet kolem Kunžaku a opět krásné fotky s výhledy do dálky.Díky za hezký večer.Ahoj,už se těším na další výlet.
Vlasta píše:19.11.2022, 12:32
Takže dnešní vlekání zrušeno, zájemci o Termosku mají sraz od 16 hodin na Pěčíně a pak všichni do hospody.
Sousedka píše:09.11.2022, 20:42
Máme tu pěkné vesnice, města a šikovného fotografa. Paráda.
Vlasta píše:30.10.2022, 17:48
Tak co mi to tu dnes létalo nad barákem za bandu? Kdo se přizná? Kolem druhé hodiny jeden a kolem čtvrté přiletěli čtyři!
Jirka B. píše:22.10.2022, 10:58
Ahoj Vlasto,díky za články a pěkné fotky v nich. Hlavně, že se vám na výletě líbilo !!!
luboš píše:21.10.2022, 09:03
já to skouknul celé všechny díly
Boeing píše:23.09.2022, 08:36
Takže dnes 23.9. 2022 budeme vlekat od 12 hodin na Ranciřově . Část obce Deštná, na hranicích Jihočeského kraje, kraje Vysočina , a 2 km od hranic s Rakouskem. Má foukat slabý jižní vítr , prostory jsou volné.
Mira Rada píše:04.09.2022, 22:02
Vlastíku, díky za podporu 🙋😉
Vlasta píše:09.08.2022, 23:10
Větroňáři se srazili, jeden prý vyskočil a druhý přistál, tady je to jinak.
https://www.novinky.cz/stalo-se/clanek/na-tachovsku-se-ve-vzduchu-srazily-dva-vetrone-40405285#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=abtest196_discussion_timeline_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Boeing píše:08.08.2022, 12:01
Mikeš a Handlíř musí přihlásit aspoň 1 let z neděle.
Boeing píše:07.08.2022, 08:56
Dnes 7. 8 . vlekáme na Radkovice u Budče od 11.30
Mareček píše:03.08.2022, 07:27
Dnes, ve středu 3.8., vlekáme od 11 hodin na Pěčíně u Monte Kompostina
Boeing píše:02.07.2022, 09:36
od 11 hodin Radkovice u Budče !
Boeing píše:02.07.2022, 08:23
Dnes já navrhuji Radkovice u Budče , ma se vítr stacet na sever až severoseverovýchod.
Batoh píše:27.06.2022, 09:29
Kluci děkuji, bylo to super jen nebýt po večírku a chodit to výš. Asi budu rád za vámi jezdit, když se kluk rozhodnul žít na Vysočině. Vlek excelentní přímo do stoupáku, co víc si přát
Vlasta píše:25.06.2022, 22:37
My už jsme ve spojení delší dobu, ale zatím se stále neví, jestli vyrazíme. :-(
Vaňous píše:25.06.2022, 22:17
Čau Baťohu 😉, kluci na neděli vlekani plánují, zavolej Vlastovi Novákovi, Mig by ti dát bližší info.
Batoh píše:24.06.2022, 12:28
Zdarec, v sobotu a neděli se budu vyskytovat v Třešti a chci se zeptat zda na neděli neplánujete vlekání v Dačicích? Počasí vypadá zatím gut
Mareček píše:21.05.2022, 17:19
Pěknej článeček, Kozleeeku jen tak dál, výše a radostněji!
Zbyněk z Budíškovic píše:20.05.2022, 06:52
Michale,hezky popsána ta Tvoje Požární hlídka nad krajem.
Parádně jsi to vystřihnul.
Tak jak ve vzduchu.
ZDzB
Vlasta píše:09.05.2022, 18:01
V úterý 10.5. se bude vlekat! Kdo má zájem, ať se přihlásí na https://www.pgv.cz/kopulin/login.php
Vlasta píše:29.04.2022, 19:46
To se už včera řešilo na WhatsAppu a František tam psal - "Technická na vlekadle platí do 15.5.2023. V úterý bude nová. Takže je možné vlekání. Osobně jsem kontroloval průkaz v pondělí tento týden."
Vlasta Š. píše:28.04.2022, 19:59
Odvijak kopulinu i naš ma propadenou technickou od 22.4.(termín technické je 3.5) Není vhodné jít vlekat , pojištění a dotace jsou vazany na platnou technickou.
Boeing píše:06.04.2022, 01:18
Ohledně kurzu bych to řešil podle termínu nabízených kurzu. Já mám dobrou zkušenost s Macskola.cz . Fungují v Beskydech. Ale dnes asi špatná škola není.
Jan z Jemnice píše:05.04.2022, 23:20
Prosím vás o radu. Nemůžeme se rozhodnout s výběrem paraglidingového kurzu. Můžete prosím doporučit? Díky
Boeing píše:24.03.2022, 07:43
Dnes nic, ale zítra ( 25. 3. ) budeme vlekat. Místo upřesníme dle větru .
Vlasta píše:19.03.2022, 12:49
Tak mně to šéf rovnou zamítl, zrovna čtvrtek, pátek a sobota dopoledne máme důležitou práci. :-(
Boeing píše:19.03.2022, 03:30
co výLet na jih od středy večer ?
boeing píše:03.03.2022, 10:03
jestě ziju
Sousedka píše:22.02.2022, 16:26
Tento tvůj výlet na jih,to je zážitek,byl jsi hezky vysoko a tak jsem se kochala po okolí.Taky jsem si všimla,že je Máchův rybník napuštěný.Taky jsi vyfotil kopec nad Janovem,říká se mu Čtrnáctka a zrovna den před tím jsem tam byla,jsou tam pěkné výhledy.Tak zase příště,ahoj.
Sousedka píše:22.02.2022, 16:18
Tak dnes jsem si prohlédla cestu na Hradec , potěšil mě Blažejov.Domek jsi stihl vyfotit,děkuji.Ahoj.
Mareček píše:08.02.2022, 11:30
Pěkně statistickej článek - mísí se ve mně pocity slasti i děsu z toho, co jsou paraglidisté schopni vyvádět!
Pokud jde o statistiku sledovanosti těchto stránek, věz, že za to může postupné přesunutí vzkazů na WhatsAp, doba už je taková!
Takže snad už brzy zase někde ve vzduchu!!!
Vlasta píše:28.01.2022, 15:40
Myslel jsem, že ti někdo poradí, ale zatím nic. My tam jezdíme do kempu pod stan a to asi nepotřebuješ.
Tom píše:26.01.2022, 09:46
Ahoj kde objednat prosím na Lijak ubytování? Klasický přes booking? Nebo mají nějaké místní vyhledávače? Případně tam volat?
Zbyněk z Budíškovic píše:17.01.2022, 18:47
Vlastíku ,
o den dříve jsem letěl s VIVATkem po Tvé trase z LKJH do Budíškovic pak do Jihlavy .Tam co Ty jsi se kochal s pajdou já měl vítr v zádech a to takový, že jsem z Hradce byl doma za 15 minut. Chvílemi proti zemi 207km/h. A v sobotu jsme tu měli LKBUDI malý slet , přiletěl kolega ze Znojma přes LKJH (toho jsi potkal) a kluci z Jihlavy.
Klobouk dolů jak jsi vydržel tu teplotu , oni byli docela zmrzlí.Pošlu Ti fotky do mejlu. ZDzB
Vlasta píše:12.12.2021, 17:25
Možná nejhezčí místo na Zemi. Mezi skalní věže tam ráno vylétají stovky balónů
https://www.stream.cz/fotr-na-tripu/mozna-nejhezci-misto-na-zemi-mezi-skalni-veze-tam-rano-vyletaji-stovky-balonu-64263261#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sznhp.vidpbox&dop_req_id=Md5TElPMnjZ-202112121450&dop_id=64263261&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest174_ab_detector_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Vlasta píše:18.11.2021, 22:27
A dnes na tohle -
https://www.youtube.com/watch?v=VAWKZ8yhX0Q
Vlasta píše:17.11.2021, 19:39
Koukněte hlavně od 4. minuty
https://www.youtube.com/watch?v=iHqN7PQraMs
Vlasta píše:14.11.2021, 14:16
Čeští paraglidisté vezou bronz z MS v Argentině
https://www.airzone.tv/news/cesti-paraglidiste-vezou-bronz-z-ms-v-argentine/?fbclid=IwAR3rIppQvPYHgB2t_UOSW8sWj1V3R2UyGcb_J8_7UZSQIMY1WpvLCVyLg48
Sousedka píše:08.11.2021, 21:31
Krásné to bylo.
Vlasta píše:08.11.2021, 19:41
Video - Letos jsem měl opět možnost letět přes Broad Peak (8047m) ve výšce 8407m! Nový rekord výškového stoupání!
https://www.facebook.com/antoinegirardfly/videos/267891768523644
iezgcelwtk píše:24.10.2021, 07:41
Kniha návštěv
[url=http://www.gzjhe3r9i269o990s91ji894u770lewgs.org/]uiezgcelwtk[/url]
iezgcelwtk http://www.gzjhe3r9i269o990s91ji894u770lewgs.org/
<a href="http://www.gzjhe3r9i269o990s91ji894u770lewgs.org/">aiezgcelwtk</a>
Sousedka píše:06.10.2021, 21:43
Krásný výlet, hezká krajina a suprový zavěr.Je vidět,jak si to užíváš.Ahoj
Boeing píše:02.10.2021, 14:00
umřel mi telefon. tak v kolik a kde dnes ? JÁTRO mám roztáhlé !
Jirka B. píše:23.09.2021, 18:51
Ahoj lítači, co takhle v sobotu provětrat křídla a přivítat podzim?
esdlfr píše:22.09.2021, 13:13
Kniha návštěv
[url=http://www.g005gbq66uhoar864j91s7kp2dp107r8s.org/]uesdlfr[/url]
<a href="http://www.g005gbq66uhoar864j91s7kp2dp107r8s.org/">aesdlfr</a>
esdlfr http://www.g005gbq66uhoar864j91s7kp2dp107r8s.org/
dgivceok píše:17.09.2021, 11:22
Kniha návštěv
<a href="http://www.g96sn41vp5e4z3h5yl1x8y89j5u7n93ks.org/">adgivceok</a>
[url=http://www.g96sn41vp5e4z3h5yl1x8y89j5u7n93ks.org/]udgivceok[/url]
dgivceok http://www.g96sn41vp5e4z3h5yl1x8y89j5u7n93ks.org/
kdyjhwzfi píše:17.09.2021, 11:21
Kniha návštěv
[url=http://www.gzx9f2x8z0jyb7w82k470p95msy792l5s.org/]ukdyjhwzfi[/url]
<a href="http://www.gzx9f2x8z0jyb7w82k470p95msy792l5s.org/">akdyjhwzfi</a>
kdyjhwzfi http://www.gzx9f2x8z0jyb7w82k470p95msy792l5s.org/
pdttjesty píše:17.09.2021, 02:44
Kniha návštěv
pdttjesty http://www.gys1l45l8849q9ut5ml99ykn9x31z4b9s.org/
[url=http://www.gys1l45l8849q9ut5ml99ykn9x31z4b9s.org/]updttjesty[/url]
<a href="http://www.gys1l45l8849q9ut5ml99ykn9x31z4b9s.org/">apdttjesty</a>
Zbyněk z Budískovic píše:13.09.2021, 20:32
Lítači,
nabízím zdarma Slovinskou dálniční známku dnes koupenou na týden.
Bude na prodejně STIHL v Budíškovicích
Heslo :Tolmin
Vlasta píše:12.09.2021, 21:24
Paraglidistka se v Krkonoších zřítila do korun stromů, ostatní letci zahltili tísňovou linku
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/paraglidistka-se-v-krkonosich-zritila-do-korun-stromu-ostatni-letci-zahltili-tisnovou-linku-40371780?fbclid=IwAR2_WvCwY3Vw0o9G10z21RAuUrCXA3CGNgOli71Uezihjy1H5K1IO-QqtWo#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=pKSPCHMIVDK-202109111152&dop_id=40371780&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
zpmrbptofx píše:12.09.2021, 03:35
Kniha návštěv
[url=http://www.gg57s70j486p37m6x5oa3zq7x9rcl8o1s.org/]uzpmrbptofx[/url]
<a href="http://www.gg57s70j486p37m6x5oa3zq7x9rcl8o1s.org/">azpmrbptofx</a>
zpmrbptofx http://www.gg57s70j486p37m6x5oa3zq7x9rcl8o1s.org/
sbfqbgsrj píše:07.09.2021, 11:48
Kniha návštěv
<a href="http://www.g864r2z1tr8qmond4si797a48174oi5ls.org/">asbfqbgsrj</a>
[url=http://www.g864r2z1tr8qmond4si797a48174oi5ls.org/]usbfqbgsrj[/url]
sbfqbgsrj http://www.g864r2z1tr8qmond4si797a48174oi5ls.org/
gefccsdnmv píše:04.09.2021, 23:37
Kniha návštěv
gefccsdnmv http://www.g6vm11nq6y2w25ftd2oa166e8x9k92h5s.org/
[url=http://www.g6vm11nq6y2w25ftd2oa166e8x9k92h5s.org/]ugefccsdnmv[/url]
<a href="http://www.g6vm11nq6y2w25ftd2oa166e8x9k92h5s.org/">agefccsdnmv</a>
Vlasta píše:31.08.2021, 21:45
Omylem smazán odkaz
https://xcmag.com/news/50-pilots-topland-mont-blanc-as-chamonix-sees-record-day/
Mareček píše:13.08.2021, 20:07
Mont Blanc- stojí za podívání
Vlasta píše:08.08.2021, 19:55
Tak co, jak to vidíte zítra s lítáním? Předpovědi vypadají nadějně, ale já nevím, jestli by mne vedoucí pustil, takže se nemůžu přihlásit. :-(
Vlasta píše:30.07.2021, 08:26
Kdo mi teď tady lítá v rajónu? Už jsem dlouho nebyl, tak ať z toho nemám infarkt!
chdzssfbfw píše:27.07.2021, 17:23
Kniha návštěv
<a href="http://www.gmfkk7to689l88asg3c75t7bb5655q31s.org/">achdzssfbfw</a>
[url=http://www.gmfkk7to689l88asg3c75t7bb5655q31s.org/]uchdzssfbfw[/url]
chdzssfbfw http://www.gmfkk7to689l88asg3c75t7bb5655q31s.org/
Zbyněk z Budíškovic píše:23.07.2021, 06:39
Tady musím seknout velkou poklonu Františkovi Láníkovi. Nejenom , že měl nápad , ale HLAVNĚ ho dotáhnul do konce. Celé to padáčkové vlekáni tuším -li správně , organizoval. A bylo to fajn.Děkuji také všem zúčastněným , leteckým i pozemním.Začali to JaHovci , se kterými jsem se ani nepotkal a zakončili to v neděli kamarádi ( i s Dobesbergu- letiště) doražením gulášku.Významné mi pomohl František Smrčka , Boing s balením stanu a všichni se kterými jsem se potkal a mohl hodit řeč.Díky!
Vítek píše:21.07.2021, 08:05
Tak nakonec to dotáhneme až na Všechov...
Vítek píše:20.07.2021, 20:04
Ahoj, ve středu nabereme v Oponešicích vlekaře a pojedeme vlekat. Ještě nevím, jestli Slavíkovice, Pěčín, nebo pojedeme kvůli silnějšímu větru a lepší termice až k Vlašimi... Rozhodne se ráno.
ytjlmyry píše:19.07.2021, 08:09
Kniha návštěv
<a href="http://www.g2ocbizyl11n09hk22l3614swrh20803s.org/">aytjlmyry</a>
ytjlmyry http://www.g2ocbizyl11n09hk22l3614swrh20803s.org/
[url=http://www.g2ocbizyl11n09hk22l3614swrh20803s.org/]uytjlmyry[/url]
Vlasta píše:17.07.2021, 16:25
V sobotu 17. odpoledne a v neděli 18 . července 2021 od rána letecký den na ploše v Budiškovicích. Všichni jsou vítáni a občerstvení je zajištěno.
Boeing píše:27.06.2021, 00:57
Tak dnes ( neděle ) vlekání Malý Pěčín od 11 hodin.
Boeing píše:16.06.2021, 06:51
tak dnes ( středa 16.6. ) vlekáme od 12.30 na Boroticích.
Vítek píše:15.06.2021, 08:45
Ahoj, dneska jedeme vlekat. Zase někam poblíž Oponešic... (Slavíkovice/Budkov?)
Vítek píše:06.06.2021, 21:38
Ahoj, v pondělí a úterý předběžně počítáme s vlekáním někde cca Radkovice/Budkov/Slavíkovice/... Kdo budete chtít do vzduchu, ozvěte se...
Zbyněkz Budíškovic píše:01.06.2021, 15:37
Vlastíku a comp , v neděli jsem se poprvé s VIVATkem na navigačni úloze prokomunikoval do CTR LKNA .Vzpomněl jsem si na náš společný letík MPG dva? roky nazpátek.Dostal jsem povolený kolmý průlet nad dráhou ve 150 AGL. Nesměl jsem se dívat pod sebe😀 abych nešpiónil, ale bylo to tam tak jak tenkrát.Dál pak přes November na LKKA a mezipřistáni na LKJI. Po 260 km a dvou hoďkách na LKJH byl spokojený VIVATek na zemi. Byl jsem propocený jako maturant 😰, instruktor měl delší řeč s pochvalou jen náznakem.
Všem bych to přál ten krásný pohled od dlouhých , štíhlých křídel tohoto krásně lítajícího éra .Jo a na Peč jsem Ti od Lideřovic pohled také věnoval 😊.
Zbyněkz Budíškovic píše:01.06.2021, 15:37
Vlastíku a comp , v neděli jsem se poprvé s VIVATkem na navigačni úloze prokomunikoval do CTR LKNA .Vzpomněl jsem si na náš společný letík MPG dva? roky nazpátek.Dostal jsem povolený kolmý průlet nad dráhou ve 150 AGL. Nesměl jsem se dívat pod sebe😀 abych nešpiónil, ale bylo to tam tak jak tenkrát.Dál pak přes November na LKKA a mezipřistáni na LKJI. Po 260 km a dvou hoďkách na LKJH byl spokojený VIVATek na zemi. Byl jsem propocený jako maturant 😰, instruktor měl delší řeč s pochvalou jen náznakem.
Všem bych to přál ten krásný pohled od dlouhých , štíhlých křídel tohoto krásně lítajícího éra .Jo a na Peč jsem Ti od Lideřovic pohled také věnoval 😊.
oyvbtvlqoi píše:01.06.2021, 08:59
Kniha návštěv
<a href="http://www.g5f8923vg6c2599ju37fq6x9raukg5f0s.org/">aoyvbtvlqoi</a>
oyvbtvlqoi http://www.g5f8923vg6c2599ju37fq6x9raukg5f0s.org/
[url=http://www.g5f8923vg6c2599ju37fq6x9raukg5f0s.org/]uoyvbtvlqoi[/url]
dkhqvyvniw píše:01.06.2021, 08:59
Kniha návštěv
[url=http://www.gj950tc09j4a514wg52szg9iz8v97b9us.org/]udkhqvyvniw[/url]
dkhqvyvniw http://www.gj950tc09j4a514wg52szg9iz8v97b9us.org/
<a href="http://www.gj950tc09j4a514wg52szg9iz8v97b9us.org/">adkhqvyvniw</a>
Vlasta píše:28.05.2021, 21:23
Dík, alespoň někdo.
Jirka B. píše:28.05.2021, 15:50
Ahoj Vlasto, článek potěšil a líbil se nám. Absťák zaháním stejně, jezdíme po rozhlednách a na Mařence jsem byli vloni. Jirka a Eva
ロレックス サブマリーナ píše:21.05.2021, 06:58
迅速な対応して頂ける良いお店です。
又、機会があれば利用させて頂きます。
ありがとうございました。
★ルイヴィトン★モノグラム★パピヨン30(大)★ハンドバッグ★ポーチ付★M51365★旧型タイプ★
ありがとうございました。
商品届きました、とても迅速な対応ありがとうございました。
思った通りのカバンで嬉しい限りです。
又、購入の際は、宜しくお願い致します。
ロレックス サブマリーナ https://www.wellkopi.com/16167.html
Mareček píše:09.04.2021, 22:36
Zpráva od Davida Bzirského - od pondělka 12.4. se rozbíhá ČPP a zároveň podpora vlekání za stejných podmínek jako loni. Přihlašte se do ČPP 2021 a nezapomeňte zaplatit i členský příspěvek do svazu PG pro letošní rok. Tož Thermolujáh!
Vlasta píše:08.04.2021, 18:35
Slušnej výkon v Bassanu - PT 197,91 km
https://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:Aaron6/8.04.2021/08:33
Zbyněk z Budíškovic píše:03.04.2021, 20:32
Lítači , zdarec.
Dnes jsem se teda nasmál . Sto bodů za animaci Vlastíkovým vnukem, pouštěli jsme si to opakovaně - Vlastíku , zřejmě jsi si dal dobrý matroš (-:
Lítat se moc nedá , ale studium je možné , dobré , vhodné a potřebné !
Takže : Do lavic!
Kdo by jste chtěl povyskočit kousek dál, tak se koukněte tady o čem to je:
https://sites.google.com/view/pilotnitesty?fbclid=IwAR3gifgAqBKvfdjWgaUKYeIufjIh4y0qYkPktuDIxAYap167_u7xr2NFUR8
A jestli chcete vidět, jak krásně lítá Kamov Ka 26 bez počítačů , ale hlavně lidským umem(podobně jako PG, MPG )koukněte zde:
https://www.youtube.com/watch?v=ZPKCD8nC9w8
Jenom radost z lítání pro Vás pro všechny,co se mu věnujete, na něj myslíte , s ním usínáte !
ZDzB
Batoh píše:22.03.2021, 13:29
Až na ty výmysly dobrý :-D, ten zlepšovák do kuchyně je výborný
Vlasta píše:21.03.2021, 22:01
Podle manželky už vymýšlím jen blbosti a že ten poslední článeček ani nemám zveřejňovat. I tak jsem ho sem dal, aby tu něco nového bylo a třeba za pár let se tomu budeme i divit. Tak co, přežijete to se mnou a s mými výmysly?
Zbyněk z Budíškovic píše:14.03.2021, 10:29
Lítači a to si představte , že ten let s focením trval cca 4 hodiny a celý byl řízem ,, na ruce” .Prý to ani nedrnclo.
Pilot by se uživil i s traktorem při orání pole.
zquhiwje píše:12.03.2021, 16:01
QxrLfu <a href="http://nnczeczfvjpu.com/">nnczeczfvjpu</a>, [url=http://wgwrrfyzvfll.com/]wgwrrfyzvfll[/url], [link=http://vbfkyfnhwirj.com/]vbfkyfnhwirj[/link], http://uedhsgoaxkcd.com/
OK-MIT píše:12.03.2021, 10:17
http://www.primis.cz/index.php/cs/nase-technika-bottom

Cessna 340A ... využíváme ji primárně pro letecké snímkování kamerou Vexcel UltraCam.

https://www.iprpraha.cz/clanek/1305/ortofotomapy

Letecké snímkování a tvorba ortofotomap je v současnosti prováděna 2x ročně (vegetační a mimovegetační období).
Zbyněk z Budíškovic píše:05.02.2021, 21:13
Lítačí, vy koho to školení (https://www.youtube.com/watch?v=k-Pp5dMLC2w&feature=emb_logo ) nezaujme , doporučuji jenom kouknout na čas cca 1:24 kdy má zajímavé informace o létání ve vlně a hypoxii RNDr. Jacek Kerum . Je to pilot a hlavně skvělý meteorolog .To je vidět i na jeho přednášce.
Od konce února zjišťuji co bude za změny v LKTSA 22 a MCTR Náměšť
Zbyněk z Budíškovic píše:05.02.2021, 20:40
Vlastíku , lítači , tady něco z letošního školení ŘLP Praha - vychází se z tohoto materiálu při všech zimních školeních:
https://aim.rlp.cz/?p=seminar-vseobecne-letectvi-2021
No a tady něco smutnějšího , ale též poučného
https://uzpln.cz/incident/627
Zbyněk z Budíškovic píše:04.02.2021, 20:45
Vlastíku , lítači , tady něco z letošního školení ŘLP Praha - vychází se z tohoto materiálu při všech zimních školeních:
https://aim.rlp.cz/?p=seminar-vseobecne-letectvi-2021
No a tady něco smutnějšího , ale též poučného
https://uzpln.cz/incident/627
kozleek píše:01.02.2021, 18:16
jestli chceš klasický pytel a ne listovací vak, tak jeden se mi válí doma.
Boeing píše:01.02.2021, 05:19
Pytlů máš dva druhy. První je obyčejný, a to bude v řádu sto korun. Pak máš pytle stahovací se zipem, to je v řádu jednotek tisíc korun . Osobně bych ti doporučil se poptat po známých, nebo podat inzerát na nějakém pg webu. dnes se nové křídla balí do listovacích kokonů , a plno pytlů se někde valí nevyužitých!
Tom píše:31.01.2021, 20:58
Ahoj, kolik prosím stojí nový pytel na padák? Nedaří se mi najít cenu.
Vlasta píše:31.01.2021, 16:12
Dnes
https://paramotors.xcontest.org/world/cs/prelety/detail:Vlasta2/31.01.2021/12:12#fd=photos
Zbyněk z Budíškovic píše:15.01.2021, 06:50
Vlastíku,pěkné je i počteníčko o Tvém Pěkné to bylo .
ZDzB
Vlasta píše:14.01.2021, 21:49
Pěkné čtení
https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/oldrich-pelcak-pribeh-kosmonaut.A180415_234559_vojenstvi_erp
Vlasta píše:08.01.2021, 09:16
No nekup to!
https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR1dlEsgBKPwlyPj5YLro05oOfAB73k0IThJW-nAhf0ke8b83ViJEJDi33U&v=zcjNkRLexXE&feature=youtu.be
Vlasta píše:31.12.2020, 18:14
Dnes
https://paramotors.xcontest.org/2020/world/cs/prelety/detail:Vlasta2/31.12.2020/12:26#fd=photos
Zbyněk z Budíškovic píše:20.12.2020, 14:43
Vlastíku, zase moc pěkné zprávy z Nebe.
Hezké Vánoce všem.
ZDzB


Vlasta píše:05.12.2020, 17:49
Děkuji! A fotek moc nebylo, za ty dva dny jich mám jen tolik, co jindy udělám za dvě hodiny letu. :-)
Boeing píše:05.12.2020, 09:12
Pěkný článek z výletu Vlasto , ještě musíš dodat počet fotek za výkend 😀
Sousedka píše:26.11.2020, 22:33
Suprový výlet,krásné fotky a vůbec jich nebylo moc.
Boeing píše:26.11.2020, 19:11
nejde to spustit !
Vlasta píše:23.11.2020, 19:51
Trochu jiné létací video
https://www.youtube.com/watch?v=9mXVPDi4ZZM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0zIwDxeqbiOWGdnsxmnp7A_JfBpgbUTUL3OoNAj9o8VMxSWxur9XnHbow
Vlasta píše:21.11.2020, 20:11
Můj dnešní let
https://paramotors.xcontest.org/world/cs/prelety/detail:Vlasta2/21.11.2020/11:33#fd=photos
Boeing píše:18.11.2020, 07:54
Je nás málo, tak jsem návrh na dnešek zrušil a jdu pracovat.
Zbyněk z Budíškovic píše:14.11.2020, 22:29
Vlastíku Ty jsi zvíře! Orel stále létavý.
Tvůj další vývoj bude s tímto nářadím :
www.muzeum-kunovice.cz/avia-av-il-14-fg/
Sousedka píše:10.11.2020, 21:51
Dnes to byla nádhera,letěla jsem s tebou třikrát, abych si prohlédla tu krásu.Hudba k videu taky supr,užila jsem si to .Ahoj
JaHo Jana píše:10.11.2020, 08:27
:o)) a od tý doby v tom lítáme společně.
Vlasta píše:07.11.2020, 18:03
Slovenský Klein Vision poprvé vzletěl se svým jedinečným létajícím vozem
https://www.czechcrunch.cz/2020/11/ani-letadlo-ani-auto-slovensky-klein-vision-poprve-vzletel-se-svym-jedinecnym-letajicim-vozem/?fbclid=IwAR3bf_SWT3KSlmWNZBNQde6NR5ybUdGKpBkVxzBO5meLzMFjAqh_kDcFrNc
Petr L. píše:07.11.2020, 08:44
A na Nových Sadech jsme se poprvé potkali s JaHo, když jsme byli na svatbě sestřenice ve Velké Bíteši. A kruh se uzavřel. :-)
Vlasta píše:05.11.2020, 20:18
A co si o této PG nehodě myslíte vy?
http://www.bartonasyn.cz/index.php?anketa=1&width=800
Vlasta píše:04.11.2020, 18:43
Video https://www.youtube.com/watch?v=8IKaqK-165o&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1ngSSbss-8FuK7pXrFAAedWa1LJmIj0K2CPGHFJt-CbJTOsIvxLOPy2PA
Vlasta píše:21.10.2020, 21:58
Jo jo, pamatuju si to, myslím, že jste zrovna jeli na Nové Sady. :-)
JaHo Jana píše:20.10.2020, 09:39
Ten první dálkový přelet, co máš ve svém seznamu je pro nás stěžejní. U pumpy v Měříně Tě poprvé potkal Honza.
Byli jsme po kurzu, Honza s Tebou šel poklábosit a tak jsme se dostali k Dačické partě. ;o) Díky za něj.
Vlasta píše:19.10.2020, 21:28
jEDNO VIDEO - https://www.youtube.com/watch?v=02mg8mrYEEs&feature=share&fbclid=IwAR3Rpm2hFV7OkUH6psn3_r-W5SU_ZlYY5QwkqHjpa4hlJaX6mKJDk2UZDo8
Vlasta píše:19.10.2020, 21:28
Na Rosťu - vysílačku nevozím, díky motoru stejně není nic slyšet.
Na Frantu - na WhatsAppu jsi mne mohl stále vidět a letět za mnou, sdílel jsem polohu.
Vlasta píše:19.10.2020, 20:06
Na Rosťu - vysílačku nevozím, díky motoru stejně není nic slyšet.
Na Frantu - na WhatsAppu jsi mne mohl stále vidět a letět za mnou, sdílel jsem polohu.
FrantaS píše:19.10.2020, 12:35
Vlasto, že jsi v tu sobotu 10.10. nedal vědět. Byl jsem taky ráno ve vzduchu, letěl bych na Pálavu s Tebou. Nahoře byla rychlost po větru 65 Km/h a taky trochu chladno.
Rosťa píše:18.10.2020, 21:31
Vlastiku, když jsi letěl nad Jemnicí,mluvil jsem na tebe do vysílačky.A ty jsi ji neměl.
Zbyněk z Budíškovic píše:17.10.2020, 20:15
Vlastíku, to je počteníčko a pokoukáníčko! Děláš na dějinách letectví na dačicku systematicky nejenom Tvými každoročními dálkovými přelety.Tyhle dálkovky bych chtěl jednou taky uskutečnit i když s pevným křídlem nebo s balonem. Lítej opatrně !!!

Zbyněk z Budíškovic píše:06.10.2020, 09:00
Lítači , dnes 06.10.2020 odpoledne od 15:00 do cca 18:00 se můžete přijít dotknout krásné Andulky AN2 na letišti Vrankovec za Budíškovicemi. Je to směrem na Horní Slatinu vpravo jak je v poli kaplička , tak za ní.
A kdo bude chtít , tak ......
Josef S píše:25.09.2020, 12:21
Sucháče jsou bez problémů.
Dalis píše:24.09.2020, 13:30
asi jenom těmi sucháči no ale nevím.. to abych měl strach že mi to po cestě odlítne ;)
Dalis píše:24.09.2020, 13:28
Zdravím po delší době.. nemáte někdo zkušenost s podvozkem pod krosnu?
Např. toto..
https://ems-para.webnode.cz/vyroba/trikolky/podvozek-pod-krosnu/
nevím nakolik to je pevné a jak se ta krosna tam vůbec montuje.. budu rád za jakékoliv info
Díky moc

Sousedka píše:17.09.2020, 22:23
Tak jsem se pěkně proletěla a fotky vyšly pěkně.Až na ty lesy,to je teda bída.Tak zase příště,ahoj.
Vlasta píše:02.09.2020, 21:12
Kolem dvou letadel nad Los Angeles prosvištěl chlapík s tryskovým batohem
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/kolem-dvou-letadel-nad-los-angeles-prosvistel-chlapik-s-tryskovym-batohem-40335135#seq_no=6&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=ZQu3g4s4nj2-202009021906&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Jirka B. píše:02.09.2020, 20:10
Zítra přijedu taky,nestačil jsem se přihlásit na Kopulína.
Boeing píše:02.09.2020, 16:46
ve čtvrtek 3.9. vlekáme od Hříšice od 11.30
kozleek píše:02.09.2020, 09:48
Dal jsem návrh na zítra na pěčín
Sousedka píše:30.08.2020, 18:24
Moc pěkné to bylo.Večer jsem se nechytala a teď jsem se proletěla až do Znojma.Ahoj příště.
Martin píše:26.08.2020, 19:51
Minulý týden hezky polítali ve Vysokých Tatrách. Nejel by někdo? Video od jednoho pilota co tam lítal https://www.youtube.com/watch?v=qqAbJLvVtOc
Mareček píše:25.08.2020, 10:34
Nakonec dnes (úterý) vlekáme od 11.30 na Pěčíně. Vleká Jana Šilhanová, vzhledem k tomu, že bude mít sebou děti, je počet vlekaných omezen na již přihlášené.
Vlasta Š. píše:25.08.2020, 10:33
Vlekame od 11:30 od Hříšice.
Mareček píše:25.08.2020, 10:23
Není vlekař, svoji přihlášku na dnešní vlekání ruším. Na Všechově asi vlekat budou.
Vlasta píše:23.08.2020, 21:16
Jmenovaným jsem teď poslal upomínku mejlem, třeba to pomůže.
Mareček píše:23.08.2020, 16:08
Na Doletnou, vypsanou na 14.11. v sále
Stadionu, nám do potřebného počtu 30 ks účastníků (to aby nám rezervovali velký sál) stále schází několik kamarádů. Tak já ty skalní připomenu: Daňhel st., Vaňous, Konrad, Smrčka, JaHo, Šilhani, Volfschutz, Beránek, řidič Franta Hanzlík, Tůmovi a to většina s partnerkami. Věřím, že se do seznamu urychleně do dnešního večera připíší - jinak budeme sedět v malém salonku bez tance!
Boeing píše:23.08.2020, 14:43
Bo to neumíme !
Vlasta píše:22.08.2020, 21:42
A proč sem nenapíšete, kam se přihlásit? To už budeme vše řešit jen přes WhatsApp? Tam taky všichni nejsou.
Přihláška je tady -
http://www.pgv.cz/kopulin/akce.php?id=000006
Mareček píše:22.08.2020, 09:09
Nahlašte se na Doletnou,šmejdi, a to urychleně! Ať to nedopadne jako loni... Leni se o vás tak stará!
Mareček píše:22.08.2020, 09:08
Pg Lenka: Dnes jsem domlouvala Stadion na doletnou. Sobota 14.11., ALE buď budeme v salónku a musíme si zajistit promítačku a plátno a nebo budeme ve vinárně a bude nám stačit jen promítačka (plátno tým je) ALE v tom případě nás musí být 100% min 30 lidí.
Takže kdo je schopen zajistit promítačku a plátno? A nebo nás bude aspoň 30?
[15:52, 21. 8. 2020] Pg Lenka: Potřebovala bych to vědět do konce víkendu ať to můžu v pondělí domluvit na jisto.
Mareček píše:21.08.2020, 11:09
Pěknej článe Vlastíku, polétal jsem si pod základnama s Tebou
Sousedka píše:20.08.2020, 13:49
Nevím ,jak Ty nahoře,ale já jsem si to užila.Jen jsem překvapená,co vody je okolo Lásenice.To my dole nevidíme,tak ahoj příště.
Batoh píše:20.08.2020, 09:16
Ok díky
Boeing píše:20.08.2020, 08:25
Asi 10 km jihovýchodně od Slavonic
Boeing píše:20.08.2020, 08:24
https://mapy.cz/zakladni?x=15.5259924&y=48.9363302&z=14&source=ward&id=9198
Boeing píše:20.08.2020, 08:22
Dnes 20.8. vlekáme Rancířov. Má foukat něco od Jihu a prostory jsou daleko.
Batoh píše:20.08.2020, 07:32
Tak se na vás těšíme kluci a jedeme si to k vám prohlídnout :-)
Batoh píše:19.08.2020, 19:46
Ok a díky,ještě ráno kouknu na předpovědi a dám sem vědět,jak to uděláme
Mareček píše:19.08.2020, 16:12
Zítra předběžně slabý jjz vítr, pokud to jen trochu půjde, doporučuju Pěčín, na Rancířově je skutečně hodně málo volného místa na přípravu padáků. Bude nás jak psů na honě! Rozhodneme ráno do 10 hodin?
Boeing píše:19.08.2020, 14:51
a cukneme vás .
Boeing píše:19.08.2020, 14:51
Vlekat ve čtvrtek 20.08. 2020 budeme, ráno rozhodneme podle větru kde.
Batoh píše:19.08.2020, 12:50
Zdarec chlapi budete zítra vlekat a cuknete mě a Vlastu, když se stavíme?
vlasta š. píše:18.08.2020, 18:53
Já přijdu:)
Boeing píše:18.08.2020, 17:41
Kdo chce ve čtvrtek létat , ať podá návrh na Kopulina.
Mareček píše:17.08.2020, 13:27
Ok, kazeň musi byť
Vlasta Š. píše:17.08.2020, 12:52
Míro v poho, už jsem se z toho vybrečel, ale Janča dostala od pilota zdupáno, tak bych teda omluvu směřoval na Ní i odemě :)
Mareček píše:16.08.2020, 17:13
Omlouvám se Šilhanům, že jsem se během Vlastíkova startu ptal Kozleeka na výšku základny mraku. Při vlečení pilota musíme všichni zachovat rádiový klid. Sorry.
Vlasta píše:15.08.2020, 16:47
Proč meteorologický radar nic nenaměří, i když lije, nebo ukazuje déšť, když je na zemi sucho?
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3159264-proc-meteorologicky-radar-nic-nenameri-i-kdyz-lije-nebo-ukazuje-dest-kdyz-je-na-zemi?fbclid=IwAR2ui0BEJlTgooiYPnovYckadaY7ko9zTRzFxQXPiHgS_zC6wu1Av-S40xw
Boeing píše:12.08.2020, 08:14
Dnes 12.8. vlekání od 11 hodin od vsi Malý Pěčín. Pokud by byl zájemce třeba až po 15 hodině, může zkusit zavolat, jestli tam ještě budeme.
Miloš píše:11.08.2020, 21:24
na Doladě jsme byli v červenci a nějaké stany tam byly viz. foto. Jinak tam mají pěkné nové zázemí a ceny nízké. https://drive.google.com/drive/folders/1M7CqHc4zaH7whfuAgPqANUZXETn9uZ70?usp=sharing
Vlasta píše:11.08.2020, 18:35
Zemřel paraglidista, kterého sfoukl ze stromu vrtulník záchranářů
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/zemrel-parasutista-ktereho-sfoukl-ze-stromu-vrtulnik-zachranaru-40333046?fbclid=IwAR2MDSmcMAlLmORHnjEhIBxfrQwx3MrjCfN2kLyR5W6O3uqcNyNWnDZsP_4#seq_no=4&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=3WpuAzgC2hX-202008111219&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Vlasta píše:11.08.2020, 18:32
Maďarský paraglidista pašoval přes hranici marihuanu za 2,8 milionu.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/madarsko-pasovani-marihuany-paraglide_1809021738_dbr?fbclid=IwAR13799KxMxOtfsZKt31F27j9QALL2C73omN2zM8Ogd-QEtKB0Yb1rHqDwU
Boeing píše:11.08.2020, 17:54
ve středu 12.8. budeme vlekat od 11 hodin bud Borotice nebo Malý Pěčín. Ráno to upřesníme , vojáci nám snad nebloknou celý den.
Květa píše:11.08.2020, 12:10
Nevím jak letos, ale před časem to šlo. Byla možnost i připojení elektřiny a pitná voda. Po zaplacení symbolického poplatků.
Mareček píše:10.08.2020, 18:53
Už by to chtělo výlet s večírky v pěkném kempu - Greif, Dolada, Wildkogel. Dá se na Doladě kempovat na přistávačce? Kdo to ví, odpoví! Za jistých okolností bych vypadl na 3-4 dny i po Česku
Vlasta píše:10.08.2020, 15:46
Když chceš lítat, musíš se v odkazech přhlásit na "VLEKÁNÍ", aby se vidělo, kolik je zájemců.
http://www.pgv.cz/kopulin/login.php
Zdenda píše:09.08.2020, 09:25
Budete dnes lítat?
Vlasta píše:07.08.2020, 11:27
Už jsem se s ním spojil
Zdenda píše:07.08.2020, 10:39
Tel: 724333076
Zdenda píše:07.08.2020, 10:38
Ahoj kluci jsem z Třebíče a rád bych si s vámi zalítal. Poslali by jste mi kontakt? Děkuji.
Boeing píše:06.08.2020, 23:15
V pátek vlekáme od 12 hodin, asi na Pěčíně !
Boeing píše:06.08.2020, 23:11
Vlasta Novák může v pátek po práci do kdy nevím .
Jenda HoJaHo píše:06.08.2020, 19:08
Ahojte chystame se na 3dny na Bischling, nechysta se nekdo? 😎
Boeing píše:06.08.2020, 06:40
Kdo chce v pátek létat , nechť podá návrh na Kopulina !
Boeing píše:05.08.2020, 22:15
Vlasto , a co takhle použít telefon a zavolat pár lidem ? a použít whatsapp
Vlasta píše:05.08.2020, 17:46
Dnes je Krupka nejlepší, měli jsme vyrazit!
Vlasta píše:04.08.2020, 19:12
A co od zítřka do konce týdne na Krupku? Nebylo by to lepší?
Mareček píše:04.08.2020, 08:27
Kobala opět odsunuta - pokolikáté už?, u nás bude o víkendu asi letovo (zvrstvení nic moc), alespoň provětrat bychom se mohli.
Mareček píše:01.08.2020, 10:01
dnes, v sobotu, vlekáme od 11 hodin v Radkovicích, postupně se bude vítr měnit na severní a v Rancířově není ke hranicím rezerva
Vlasta píše:30.07.2020, 16:57
Na 36. min je i PG
https://zoom.iprima.cz/extremni-letadla/2-epizoda
Vlasta píše:28.07.2020, 19:57
Mistrovství ČR v letecké akrobacii
https://hradeczije.cz/?p=105679
Mareček píše:26.07.2020, 07:53
Kobala odsouvám na druhou polovinu týdne, pokud to situace dovolí
FrantaL píše:25.07.2020, 19:50
Ještě uvidíme co Covid vyvede. Pustí li nás rakušáci nazpět ap.
Mareček píše:25.07.2020, 16:59
Pokud ne, tak odjezd ve čtvrtek, létání pá-neděle
Mareček píše:25.07.2020, 16:56
Asi bych jel taky na Kobalu, rozhodnu se v neděli ráno.
FrantaL píše:25.07.2020, 13:11
Jel bych s odjezdem v neděli a návrat středa po létání. Poslední prázdninová možnost. Pokud budeme 3 do auta vzal bych auto.
Mareček píše:25.07.2020, 11:44
Kobala - létání pondělí-středa? Odjezd neděle kolem poledne?
Boeing píše:22.07.2020, 19:05
já nejedu, páč nemohu a ta předpověď počasí nic moc. Ale ať Vám to vyjde a polétáte.
Mareček píše:22.07.2020, 16:35
Sobota až středa Kobala-Lijak? Mohlo by to vyjít! Odjezd v pátek v poledne, návrat čtvrtek?
Boeing píše:21.07.2020, 20:38
ve středu 22.7. vlekání od 11 na Pěčíně.
Vlasta píše:15.07.2020, 17:36
Motorář Jan Korejtko · 14.7.2020 · 565.80 km - 10 hodin
https://paramotors.xcontest.org/world/cs/prelety/detail:Spitfire2cz/14.07.2020/03:31
Vlasta píše:15.07.2020, 15:36
Srážka paraglidistů na Rané
http://www.e-mostecko.cz/zpravy/most/154204-aktualne-srazka-paraglidistu-na-rane-zritili-se-na-stromy
Vlasta píše:14.07.2020, 21:07
Předpověď počasí – jak vzniká a proč převažuje dojem, že stále nevychází

Zdroj: https://www.bourky.cz/predpoved-pocasi-jak-vznika-a-proc-prevazuje-dojem-ze-stale-nevychazi/?fbclid=IwAR3nrSpOIswXozFqCoFZGHz41mb9DhTF-LktktIRJkWsKuAZd-OCW9aFDmI
Mareček píše:13.07.2020, 20:02
Ač to měl být dnes hammerday i u nás na Pěčíně, ve skutečnosti čím severněji, tím lepší podmínky. Na startu bylo vše pohodové, až na dlouhé čekání, než ustane zadní vítr a po poledni už byl problém zachytit se v termice. Pozitiva dnešního dne však převažují:
1) z Franty Láníka se v poslední době stal bezchybný a citlivý vlekař, kterého si všichni dnešní startující pochvalovali a chválím ho dnes i já z pozice kvalitního suportéra-startéra!
2) Po vyhodnocení ekonomiky provozu Kopulína v polovině letecké sezóny, jsem stanovil s platností od dnešního dne nové ceny vleků a to 200 Kč první vlek a 100 Kč každý další vlek a to za podmínky, že pilot svůj let přihlásí do ČPP.
Mandatorní výdaje provozu Kopulína jsou totiž značné a tvoří je zejména: odměny vlekaře a řidiče, náklady na naftu, opravy auta, technické prohlídky auta i odvijáku, povinné ručení za auto, pojištění odpovědnosti z provozu odvijáku, výměna lana po cca 4 letech..... nové pneu... však to všichni znáte.
A když to vezmete kolem a kolem, čím více startů za jeden den absolvujete, tím máte každý start v průměru lacinější - takže vzhůru na lano!
Vlasta píše:13.07.2020, 19:58
Omezení odvijákového provozu na Všechově
http://www.laacr.cz/Stranky/Aktuality/default.aspx?UID=678
JirkaW píše:13.07.2020, 09:18
hm, že by ta druhá strany Gemony?
Vlasta píše:12.07.2020, 22:32
Jestli bude možnost, rád se přidám.
Mareček píše:12.07.2020, 13:59
Příští víkend (pátek-pondělí) vypadá zatím dobře Kobala, tož si to naplánujte! U Igora byl kemp naplněn zhruba ze 60%, chlazené točené Laško a rozpékaná pizza, v obchodech povinné roušky, přes Predel průjezd bez problémů. Taxík nahoru za 10E
Zbyněk z Budíškovic píše:11.07.2020, 16:27
Piloti , kopiloti , příznivci létání !

Ač už střechy osychají , je tu nevlídno.
Pod trávou na ploše voda nestojí , tráva samotná je mokrá a to dost. Projížděl jsem plochu na Babetce , voda od kol v žádném případě nestříkala .
Zítra je taky den, takže :

DNES TO RUŠÍM !

ALE.
Zítra 12.07.2020 kolem deváté už jsou nahlášeni první letci, Sierka a velký Piper . Dnes to foukalo na třicítku (dráha od višně ) mírně zprava.
My budeme na opačné straně mezi kapličkou a prahem dráhy .
Okruhy lehce zúžete, nebo rozšiřte před nebo za Budíškovice ¨či Vesci .Lidé tu hodní jsou , netřeba však některým , kteří ještě pro létání nežijí, dávat důvod si jej v budoucnu neoblíbit .
Ještě jedna informace.
Kdyby jste potřebovali sednout dříve z nějakého vážného důvodu, pak je cestou od západu dačické letiště ( silnice z Dačic na Jemnici) .
Ketering bude připraven ! Hostesky však budou oblečeny teple.
Budu tam do večera , taková malá dovolená jako jiní u rybníka či moře .

Svobodně se rozhodněte a jJSTE VÍTÁNI !
Tel.:602 493 783

ZDzB
Zbyněk z Budíškovic píše:11.07.2020, 10:58


Servus chlapci!
https://www.youtube.com/…j_0

Však to nevadí , DNES ODPOLEDNE A ZÍTRA JE TAKY DEN !!!

A podle Petra Dvořáka to vypadá nadějně :
https://www.youtube.com/…ogo

Jak to oschne , jdu na plochu i kdyby to navečer mělo být.

Gulášek už voní , benzín pro prvních pět je připraven.

Telefon na mne : 602 493 783
Frekvence:124,255
dráha zde https://mapy.cz/s/bohamemabo
12/30 , 800 metrů , větrný pytel uprostřed délky na TWR II- posedu , myslivci neozbrojeni:-)
N 49°4.55605', E 15°32.74388'

Ahoj ,
ZDzB
Zbyněk z Budíškovic píše:10.07.2020, 06:53
Lítači, už zítra !!! A odpoledne o půl čtvrté přiletí ještě jedna Andulka AN 2 aby jste se mohli zeptat, zda Vás sveze .
Začínáme ráno v devět, na počasí si počkáme kdyby to do západu Sluníčka mělo být .
Vlasta píše:09.07.2020, 16:09
Kterej Petr? Proč jsi sem nenapsal své číslo? Já ho tu psát nechci. Nad článkama mám e-mailovou adresu, napiš mi tam.
スーパーコピー 腕時計 詐欺 jcom píše:07.07.2020, 21:50
今回初めて取引きさせていただきました。電話やメールの対応は丁寧で良かったです。商品を購入した際の確認メールや商品発送のお知らせのメールがやや遅いように思いました。スタッフの方の対応が良かったので次の機会があれば利用したいと思います。
スーパーコピー 腕時計 詐欺 jcom https://www.tentenok.com/product-9828.html
Petr píše:07.07.2020, 06:24
Ahoj. Vlasto, poprosil bych tě o číslo na Tebe. Děkuji Petr.
Mareček píše:06.07.2020, 18:52
Opravuji - středa až pátek vypadá dobře i Kobala!
Mareček píše:06.07.2020, 18:11
Slovinsko od úterka přístupné, závěr týdne (čt-so) nevypadá špatně na Lijaku či v Bassanu. Kdo by byl svolný?
Zbyněk z Budíškovic píše:02.07.2020, 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=vaZyor6_Q9M

Výsadek na vašem letišti/ploše SLZ Budíškovice bychom provedli dne 11. července přibližně v čase 09:00 až 12:00 SELČ.
A je to tady !Tak se to tedy chystá a Petr Lapačka přistane příští sobotu s Andulkou OK RID po tom , co nejprve vysadí pár parašutistů ze SKYDIVE Tábor , na naší ploše 35 x 800 metrů 12/30 tráva na Vrankovci u Budíškovic
https://mapy.cz/s/mugehakofa
Plocha začíná 150 metrů za bílou kapličkou Marie Pomocné a končí planou višní .Je letos uválcovaná moctunovým silničním válcem JCB a už jsme na ni sedli s VIVATkem OK 6101 .
Dráha je posečená před čtrnácti dny, možná ji posečou ještě jednou
Zvýšená pozornost na srnky, ale snad budou v ty dny ve Stražově, tam je teď klid a pěkná tráva. Ví , že nemají přebíhat dráhu před érem , ale až za ním.
Stání letadel kolmo k dráze na jejím začátku , kde budeme mít pártystan a větrný pytel .
Na západní straně je podél délky plochy řepka, na východní kukuřice TOI TOI .
Budíškovice poznáte podle čtvercového půdorysu zámku.Plocha je pak 1 km východně , vpravo od silnice
Budíškovice-Horní Slatina .
Prosím nelétejte níže než je dáno nad vesnicí , už tak je fantastické , že můžeme létat a scházet se coby živí .
Frekvence 124,255 . Nejvyšší bod v okolí - tři km severozápadně kopec Bába 665 m.n.m, dále jeden km před začátkem plochy 12 vysílač GSM na Petrovci.

Chystáme gulášek , kávičku , limonáda, pivečko , pro letecký personál - vše za případné děkuji .:-D Také malý dárek...
A navíc mezi prvních pět přiletivších létajících aparátků - kterým tento benzín chutná , rozdělím padesát litrů naturálu 95 od Benziny - každému po deseti litrech . Kam to dají případní MPG, nevím.
Vypadá to , že se sejdou i nějací domácí , asi by se i rádi svezli, ale to bude jen a jen pilotech. Budu rád, když přijdou mladí od nás i z okolí a uvidí letectví, obor pro zodpovědné , leteckého vzdělání chtivé i romantiky , toužící po kráse pohybu ve 3D prostoru .
Tož tak.
Telefon na mne je 602 493 783 , nevezmu-li to zavolám všem zpět .
Budete-li někdo vědět, že asi přiletíte, dejte mi prosím vědět .
Pěkné počasí a dobrá nálada je základ . Bude-li tohoto u Vás dost , rádi Vás tedy uvidíme u nás v Budíškovicích nad kterými se podle vyprávění našeho tehdy třináctiletého otce v roce 1928 po 15 dubnu objevila vzducholoď ITALIA mířící ke své cestě s Umbertem Nobilem na sever. Kdyby tu byl s námi , určitě by se přišel podívat .
Zdarec,
Zbyněk Daňhel z Budíškovic
Pavelaci píše:02.07.2020, 09:25
Rád dorazím a vás všechny uvidím zase pohromadě, těším se na vás. Piva nevypiju, ale veselit se budu 🤪
Boeing píše:02.07.2020, 08:15
Piva vem hodně. Poslední dobou mám zase žízeň!

Miloš píše:02.07.2020, 05:52
Velmi lákavé, přijedu s Vlaďkou :-)
Zdenka a Vlasta píše:01.07.2020, 22:25
Dorazíme také a přibalíme si i vnuka!
Boeing píše:01.07.2020, 21:29
Tak to se chci zúčastnit
Rosťa píše:01.07.2020, 20:14
Super nápad a rád se zúčastním.
Petr L. píše:01.07.2020, 19:49
Beru Jitku a Máru a také rádi pobudeme. Míro VÝBORNĚ jsi to vymyslel.
JaHo Jana píše:01.07.2020, 17:56
Za nás SURER. Hlásim, že my s Toničkou přijedeme a pobudeme moc rádi.
Mareček píše:01.07.2020, 17:18
U chalupy je zajištěno parkování a je zde možné přistát, buď přímo nad rybníkem u včelína, nebo na posečené louce cca 300 m severozápadně, (za roubenkou s modrými okny).
Mareček píše:01.07.2020, 17:13
Večírek mezi létáním ze soboty na neděli navrhuji na chalupě v Matějovci. K dispozici rybník ke koupání i k sivenolovu, ohniště s roštem, plynový gril, pípa s chlazením, medovina i Veselý srnec. Soudek koupím dle počtu účastníků, jejichž počet bych potřeboval znát nejpozději v pátek do oběda - hlaste se laskavě sem. Možnost přespání na kryté terase, spacák a karimatku vlastní, sociální zázemí v chalupě. Ohledně jídla nevím jak to organizovat, asi se nakoupí v sobotu po domluvě na startu v Pěčíně buď hromadně, nebo každý sám. Očekávám Vaši reakci, zda je tato varianta večírku průchozí!
Boeing píše:01.07.2020, 10:06
Víkend vypadá letově. Hlaste se na Kopulina
vlasta š. píše:28.06.2020, 11:36
Rychlá akce jdeme buď na pecin nebo rancirov. Upřesním nebo volejte.
Tomas píše:26.06.2020, 20:02
Ikaros - dokumentární film ze světa paraglidingu

https://www.hithit.com/cs/project/8065/ikaros-dokumentarni-film-ze-sveta-paraglidingu
Zbyněk z Budíškovic píše:21.06.2020, 22:22
Jirko , díky za nabídku odtažení. Věz však , že za pět minut to jelo - když jsem bošákem odšrouboval víčko plovákové komory , uvolnil zaseklý jehlový ventil- a bylo to.
A ještě jeden pocit , nejen z radosti z vítězství nad technikou. A to , že jsem Tě viděl.
Člověče, jako bych se o pár let vrátil zpátky.
Mezi lítači chybíš.
Lítání není voda.
Mareček píše:21.06.2020, 14:58
Rádi Tě uvidíme...
Máca píše:21.06.2020, 14:03
Rád vás uvidím,ale obávám se že na vlekání již nemám platné oprávnění...a depku nemám,není důvod.
Mareček píše:21.06.2020, 10:23
Hele, Poupě toho času dehydrované, při nejbližší příležitosti přijeď za námi na vlekání, bude to tam samej optimistickej mlaďoch, depku z Tebe vyženeme a za odměnu budeš moct i někoho vyvlekat!
Máca píše:20.06.2020, 21:05
Nazdar letuchtivci. Tak jsem dnes jel do lesa nad Budiškovice na houby, a nenašel ani ten les.Ale proč to píšu.Zato jsem potkal Zdenka jak tlačí to své předválečné otevřené autíčko ,v dešti a do kopce domů. Má otázka byla na dnešní dobu logická-nechceš otáhnout? A rozesmátej Zdenda povídá-kdepak, to k tomu patří...Cestou domů jsem přemýšlel-šťastný to člověk,a jak dříve podle toho i lidé žili.Kam my se furt pachtíme, spěcháme,atd. Tak se mějte. -Zvadlé Poupě.
kozleek píše:16.06.2020, 17:51
Přátelé a kamarádi - v pátek ve 20:00 hrajou v Chotěmicích Krausberry takže kdo má chuť na super muziku, tak se tam s ním uvidím. A kdo ne, ať si hnije doma.
Vlasta píše:14.06.2020, 13:55
V Pelhřimově vzlétl balón s WC místo koše
https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/v-pelhrimove-vzletl-balon-s-wc-misto-kose-40327485#source=hp&seq_no=12&dop_ab_variant=0&dop_req_id=bZU54FYUyag-202006140933&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=
Zbyněk z Budíškovic píše:06.06.2020, 11:16
Zdarec,lítači:
tady od Dvořky zajímavé i poučné :
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=IGaKqzsvkvk&feature=emb_logo
Mareček píše:04.06.2020, 15:01
Jo, nad Stolem lítají!
Boeing píše:03.06.2020, 15:52
16 a 17. 6 . se chci věnovat dravcům !
kozleek píše:01.06.2020, 18:15
takže 15.6. Kobala?
Vlasta píše:31.05.2020, 18:48
Paraglidistu po startu z Ještědu odvál vítr za hřeben. Spadl do elektrického vedení :-(
https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/nehoda-paradliding-vedeni-draty-jested.A200530_123712_liberec-zpravy_zdo?
Mareček píše:30.05.2020, 17:36
Řádově bych taky rád do Slovinska, snad už to pustí...
Boeing píše:29.05.2020, 14:04
Tak řádově od 18.6 bych mohl někam vyjet na PG večírek spojený s poLetováním ! třeba k Igorovi ?
Vlasta píše:26.05.2020, 19:14
Zítra to nevypadá špatně, Všechov by se hodil, ale já nemůžu. :-(
Mareček píše:25.05.2020, 16:18
Dobrá zpráva - ode dneška vlekáme opět s dotací od svazu Pg LAA ve výši 200,- Kč na pilota a den. Ostatní podmínky stejné jako loni - členství ve svazu Pg a přihlášení letu na pgweb.Thermolujáh!
Vlasta píše:21.05.2020, 21:14
A dnes Vrbeňák z Rané FAI 162 km
https://www.xcontest.org/cesko/prelety/detail:karel/21.05.2020/08:45
Vlasta píše:19.05.2020, 18:17
Dnes je zatím Pěčín nejlepší. Pěkné, gratulujeme!
https://www.xcontest.org/cesko/prelety/denni-skore/
Mareček píše:19.05.2020, 09:37
Dnes, t.j. v úterý vlekáme již od 11.00
Mareček píše:18.05.2020, 18:47
V úterý od 12 na Pěčíně, ukecali mě.
Mareček píše:18.05.2020, 06:37
Dnes v pondělí vlekáme od 12 hodin na Pěčíně
Marek píše:14.05.2020, 14:54
Až na půjdete, rád se přidám.
Jirka B. píše:12.05.2020, 15:44
Vlasto, čteme všechny články, neboj, zkusit to můžeme, ale jak píše Boenig, ty stromy dole nebudou dělat dobrotu.
Boeing píše:12.05.2020, 13:50
Ty stromy dole je průšvih, budou dělat rotory.
FrantaL píše:12.05.2020, 10:59
Rád se přidám, až se půjde svahovat. Podle fotek to vypadá dobře. Vzal bych dvě plachty na pokrytí terénu a rozložení padáku.
Míra Rada píše:12.05.2020, 10:29
Mám ten kopec za barákem a sem tam každej druhej den že psem a hlavou mi to vrtá, ale sem podelanej.. když nás bude víc,tak to pak mužem spojíme s večírkem...
Zbyněk z Budíškovic píše:11.05.2020, 19:21
Lítači , tady:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=GZjy9crkx5A&feature=emb_logo
Mareček píše:11.05.2020, 07:56
Jo, četl jsem..., než to tam vysází...
Zbyněk z Budíškovic píše:03.05.2020, 22:23
Jirko , tak to mne zmátlo již několikrát! A není to senilita nýbrž stav ve Tvé mysli , neboť myslíš hlavně na lítání a ne na stavebnictví!
Lítání se nezapomíná, jen okolnostmi potlačuje .
Jinak pro všechny další lekcička zajímavé METEOROLOGIE od Petra Dvořky:
https://www.flying-revue.cz/skola-letecke-meteorologie-5-dil-tlakove-gradienty
Máca píše:03.05.2020, 17:07
Zdarec Zdenku. Včera jsem hledal na obloze kde ten vrtulník visí,a on to byl zvuk stavební žáby. Tak to už byl vrchol mé nastupující semility. Nasadím bačkory a budu vzpomínat..
Zbyněk z Budíškovic píše:02.05.2020, 20:39
Taky jsem to zaregistroval.
Ten den tady prosvištělo vrtulníků více!
No ,žít se bez toho sice dá,ale jaksi to není ono.
Myslím,že po tomto letu na lítání budeš myslet častěji. Kdesi jsem četl, že helikopotvora člověka taky chytne.
Nakonec i vírníky zažívají už nejmíň deset let vzestup- Březina v Přerově (článeček o tom kterak přelétával vírník z Turecka je na webu) je jejich aktivním prodejcem u nás . Dačicích byl průkopníkem kolega Mátl.
Vlasta píše:01.05.2020, 13:37
A kde máme fotky a článeček? Už se těšíme!
Máca píše:30.04.2020, 22:55
Zdar veliteli.Nepořídil,neboť jsem rodině slíbil,že i bez létání se dá žít.Pořád mě nějaké ty koníčci zbyly.A nějak nemládnu..No a pěkně jste ten západní kout Matějovce vytunili.A Kulík se musel vrátit-je to pták a vrací se z teplejch krajin.
Mareček píše:30.04.2020, 18:21
Mací, šmejde, zrovna jsem byl v DC když mi snacha hlásila, že mi nad chalupou krouží nějakej červenej vrtulníček. To sis pořídil na stáří? Vítej zase po létech ve vzduchu, Kulík se už taky vrátil - inu dobří holubi... :-)
kozleek píše:30.04.2020, 17:31
Macek žije !!!!!
Máca píše:30.04.2020, 11:40
Míro,velký náčelníku,dovolil jsem si, narušit tvůj výsostný vzdušný prostor v červeném robinsonu.Doufám, že mi bude odpuštěno.
Vlasta Š. píše:26.04.2020, 19:37
Zítra budeme vlekat na Rancířově (nejspíš), kdo chce hlaste se, ale František může pouze do 13:30. V.
Vlasta píše:26.04.2020, 09:51
Koukněte v 8.35hod
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/prohlizec.html?cam=kostelni_myslova
Vlasta píše:25.04.2020, 11:36
Ty starty jsou dost velká divočina, né?!
https://www.youtube.com/watch?v=VgpOhrZ21Fw&fbclid=IwAR0ORHoHL4iHlq9xHHAkA4h5d7nY1dWuEMu4jgRgh1FGlVMV6T8rxrLvp5w
Vlasta Š. píše:23.04.2020, 09:06
Dnes budeme vlekat na Boroticích nebo Hnízdě. Kdo bude chtít volejte. V.
Mareček píše:20.04.2020, 15:50
Posel dobrých zpráv, kterých v poslední době není mnoho: František ohlásil dokončení opravy vlekacího auta, takže mu tímto udělujeme pochvalu, jakož i všem ostatním, kteří se na opravě tak či onak podíleli. Technická prohlídka odvijáku je v pátek na Všechově - t.j. v nejlepším možném počasí, které tímto ještě musíme oželet, a pak...
Vlasta píše:19.04.2020, 16:48
V Beskydech se zranili tři paraglidisté :-(
https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/beskydy-zraneni-sport-paraglide-zachranna-sluzba-vrtulnik.A200418_194727_ostrava-zpravy_rko?
Miloš píše:18.04.2020, 15:41
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10242896218-zaznam-z-jednani-schuze-senatu-pcr/220254002410004-prenos-jednani-ze-senatu-pcr

čas: 1:15:40 až 1:23:00
Mareček píše:15.04.2020, 15:08
Průkaz odvijákáře má taky Boeing, sorry, nějak mi vypadl z paměti, drobeček jeden!
JirkaW píše:15.04.2020, 13:08
v termínu 21.4. mohu být dispozici
kozleek píše:15.04.2020, 12:44
Já bych mohl oba termíny
Mareček píše:15.04.2020, 08:03
Z aktivních padáčkářů má licenci na vlekání Novák, Mareček, Hejda, Láník, Beránek a Kulík. Hlavně aby nám spravili vlekací auto. Kdo to má na starosti?
Milena píše:15.04.2020, 07:38
Vlastíku, Tvé stránky jsou perfektní, alespoň vidím i našeho společného vnuka......
Vlasta Š. píše:15.04.2020, 07:10
Osobně bych se přikláněl k datu 29.4. ale chtělo by to s sebou někoho kdo má vlekací papiry?
Vlasta Š. píše:15.04.2020, 06:47
Míro, nějak to uděláme budu s tím počítat. :)
Míra Rada píše:14.04.2020, 23:42
21.4. nemůžu to sloužím a 29.4. sem celý den volný tak jsem k dispozici. Jen netuším co to obnáší.
Mareček píše:14.04.2020, 20:40
Nehlaste se všichni!
Mareček píše:14.04.2020, 19:09
Doufejme, že se podaří opravit vlekací auto, neboť v úterý 21.4 na Všechově, případně 29.4. v Boroticích organizuje LAA hromadné prohlídky odvijáků.TP našeho Kopulína nám končí právě dnes, t.j. 14.4. Kdo by se mohl utrhnout a doprovodit Kopulína k doktorům? Možná by to chtělo nějakej servis domluvit s Milošem. Nevím, v jaké je kondici (odvikák)!
kozleek píše:14.04.2020, 12:48
Ahoj kamarádi, vzpomene si někdo, kdo kdy naposled jednal se ZD Hříšice a s panem Chvátalem, který má pozemek ze kterého startujeme od Hříšice. Myslím že by bylo zase na čase oprášit dobré vztahy a zajít za nimi. Může to někdo elegantně zařídit?
Ondra V. píše:12.04.2020, 12:23
Ahoj, vleka se dneska?
vlasta š. píše:11.04.2020, 10:57
Změna Radkovice od 11.00
Boeing píše:11.04.2020, 10:03
Možná se to posune na Radkovice u Budče, Rozhodneme dle větru v 11 hodin.
Vitek píše:11.04.2020, 09:30
Já s Honzem právě vyrážíme na Slavíkovice
Vlasta Š. píše:11.04.2020, 09:19
Vlekáme od 11. Nejde mi na kopulínu přihlásit včechny k termínu vlekání...
Vlasta Š. píše:11.04.2020, 09:06
Vlekáme od 11. Nejde mi na kopulínu přihlásit včechny k termínu vlekání...
Vlasta píše:10.04.2020, 10:56
A naše auto s vlekáním už funguje?
FrantaL píše:09.04.2020, 19:06
Proč se nikdo nehlásí na pátek. to kvůli Velkému pátku?
Boeing píše:09.04.2020, 10:30
dnes ( čtvrtek ) vlekání zrušeno
Mareček píše:09.04.2020, 10:22
Pozor, dnes asi změna, porucha na autě
Boeing píše:09.04.2020, 08:51
Dnes od 12 hodin vlekáme od Hříšice . Vlekám Já, řídí František.
Mareček píše:09.04.2020, 08:33
Dnes létání vzdávám, přehlásil jsem se na sobotu. Návrh mi nejde, coby hostovi, zrušit.
Vlasta píše:06.04.2020, 22:08
Zákaz volného pohybu osob podle bodu 1. se nevztahuje na sportování na venkovních sportovištích, vparcích, vpřírodě a na jiných veřejně přístupných místech za splnění těchto podmínek:nošení ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), které brání šíření kapének, a to s výjimkou venkovních sportovišť, kdy jsou sportující osoby, popř.skupina společně sportujících osob, odděleny od jiných osob fyzickou překážkou (např. stěna nebo plot) nebo vzdáleností nejméně 2 metry,společně sportují jen dvě osoby, svýjimkou členů domácnosti, popřípadě přisportování od jiných osob zachovávají odstup nejméně 2 metry,nejsou využívány související vnitřní prostory sportoviště, zejména společné šatny, umývárny, sprchy a podobná zařízení, ve kterých by nebyly plněny shora uvedené podmínky,včetně cesty za účelem tohoto sportování.

https://www.vlada.cz/assets/media-centrum/tiskove-zpravy/w200406b-0395.pdf
Mareček píše:06.04.2020, 19:07
Od úterka otevřená venkovní sportoviště, zázemí a toalety zavřené. Koncem týdne by mělo přestat dunět. Nabíjejte přístroje!
Zbyněk z Budíškovic píše:04.04.2020, 17:40

Sdílet:

Články POHLED PRÁVNÍKA: K údajnému zákazu létání malými letadly
POHLED PRÁVNÍKA: K údajnému zákazu létání malými letadly

Vladimír Smejkal 30.03.2020 23 příspěvků Tento článek je součástí seriálu Koronavirová epidemie

Různorodé názory a pohledy na údajný zákaz létání mě přiměly sepsat právní pohled na to, čím a jak se máme jako piloti v současné chvíli řídit.

Ano, máme nouzový stav, byť o jeho vyhlášení v souladu s právem lze vést diskusi (viz např. zde https://advokatnidenik.cz/2020/03/23/mistopredseda-cak-tomas-sokol-o-nouzovem-stavu-a-jeho-ucinnosti/), ale zřejmě smysl to má – viz dále.

Vláda už 15. března zakázala s účinností do 24. března volný pohyb lidí po celé republice. Zákaz se nevztahuje na cesty do zaměstnání, nezbytné cesty za rodinou, pro základní životní potřeby nebo do zdravotnických zařízení či na pobyty v přírodě a parcích, dále vláda vydala různá doporučení, mj. že opatření neznamená zákaz jezdit na chaty nebo chalupy, jde pouze o doporučení necestovat, případně se nestýkat s místními.

Následně Ministerstvo zdravotnictví dne 23. března 2020 vydalo nové Mimořádné opatření (č.j.: 12745/2020-1/MIN/KAM), kterým byl prodloužen a upřesněn zákaz volného pohybu osob na území České republiky. Je třeba si jej ocitovat přesně a celé (https://koronavirus.mzcr.cz/wp-content/uploads/2020/03/Mimořádné-opatření-volný-pohyb-osob-na-území-ČR.pdf).

Mimořádné opatření ministerstva zdravotnictví ČR upravující volný pohyb osob na území České republiky

1. S účinností ode dne 24. března 2020 od 6:00 hod. do dne 1. dubna 2020 do 6:00 hod. se zakazuje volný pohyb osob na území celé České republiky s výjimkou:

a) cest do zaměstnáni a k výkonu podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti,
b) nezbytných cest za rodinou nebo osobami blízkými,
c) cest nezbytně nutných k obstaráváni základních životních potřeb (např. nákup potravin, léků a zdravotnických prostředků, hygienického zboží, kosmetiky a jiného drogistického zboží, krmiv a dalších potřeb pro zvířata), včetně potřeb příbuzných a osob blízkých, zajištění péče o děti, zajištění péče o zvířata, využívání nezbytných finančních a poštovních služeb, doplnění pohonných hmot,
d) cest nezbytně nutných k zajištění potřeb a služeb podle písmene c) pro jinou osobu (např. dobrovolnictví, sousedská výpomoc),
e) cest do zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb, včetně zajištěni nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých, a zařízení veterinární péče,
f) cest za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých,
g) výkonu povoláni nebo činností sloužících k zajištění

1. bezpečnosti, vnitřního pořádku a řešení krizové situace,
2. ochrany zdraví, poskytováni zdravotní nebo sociální péče, včetně dobrovolnické činnosti,
3. individuální duchovní péče a služby,
4. veřejné hromadné dopravy a další infrastruktury,
5. služeb pro obyvatele, včetně zásobováni a rozvážkové služby,
6. veterinární péče,

h) pobytu v přírodě nebo parcích,
i) cest zpět do místa svého bydliště,
j) pohřbů.

2. S účinností ode dne 24. března 2020 od 6:00 hod. do dne 1. dubna 2020 do 6:00 hod. se nařizuje:

a) osobám pobývajícím na území České republiky omezit pohyb na veřejně dostupných místech na dobu nezbytně nutnou a pobývat v místě svého bydliště s výjimkou případů uvedených v bodu 1. pism. a) až j),
b) omezit kontakty s jinými osobami na nezbytně nutnou míru,
c) pobývat na veřejně dostupných místech nejvýše v počtu dvou osob, s výjimkou členů domácnosti, výkonu povolání, podnikatelské nebo jiné obdobné činnosti, účasti na pohřbu, a zachovávat při kontaktu s ostatními osobami odstup nejméně 2 metry, pokud to je možné.
Smyslem všech opatření, kam patří také povinnost nosit na veřejnosti roušky a udržovat odstup 2 m, necestovat do zahraničí a nevstupovat ze zahraničí k nám atd., je zabránit šíření nákazy.

Proto byly omezeny přeshraniční lety na LKPR a byl vydán Příkaz ÚCL CAA-SL-01/2020 k zachování bezpečnosti a ochrany posádek letadel a cestujících v obchodní letecké dopravě v souvislosti se šířením onemocnění způsobeného virem Covid-19). Nikde, opakuji nikde se nehovoří o omezení letů GA, naopak ÚCL výslovně uvádí: „Úřad pro civilní letectví nevydal žádné omezení, ani nedozoruje plnění usnesení vlády č. 215 z letošního roku, protože z našeho pohledu se nejedná o naši kompetenci a ani o bezpečnostní agendu (safety). Usnesení výslovně nezakazuje provádění letů, omezení je nepřímé, proto jsme se obrátili na Ministerstvo dopravy o vydání výkladu. V tuto chvíli tedy nejsme oprávněni vykládat usnesení vlády a rovněž nejsme oprávněni dozorovat jeho dodržování/porušování. Ministerstvo dopravy po konzultaci s Ministerstvem zdravotnictví, které je původcem Mimořádného opatření č.j. MZDR 12475/2020-1/MIN/KAN z 23.3.2020, sdělilo, že cílem mimořádného opatření bylo minimalizovat pohyb osob s výjimkami k zajištění chodu společnosti. Rekreační a sportovní létání není považováno za nezbytnou aktivitu směřující k zachování chodu společnosti a apeluje na občany, aby respektovali ducha opatření. Úřad pro civilní letectví se k tomuto apelu připojuje, pojďme se dívat na věci s nadhledem, který je přirozenou součástí letectví, děkujeme.“

Ministerstvo dopravy na svém webu uveřejnilo tiskovou zprávu, která je spíše směšná: „…zůstaňte nyní na zemi, let letadlem opravdu není vycházka do nejbližšího parku u domu“. Pochopitelně není: při vycházce do parku mohu nakazit výrazně více osob, než při letu 1 000 ft nad zástavbou.

Výzva Ministerstva dopravy – Odboru civilního letectví určená všeobecnému letectví je již méně hysterická „MD… apeluje na všechny uživatele vzdušného prostoru České republiky, aby skutečně zvážili, zda jejich aktivity lze považovat za nezbytné a směřující k zachování chodu společnosti.“ a především zdůrazňuje, že je doporučením. Ani ničím jiným být nemůže.

LAA na svých stránkách tvrdí, že „volné létání se všemi druhy sportovních létajících zařízení není uvedeno ve výjimkách z tohoto rozhodnutí, a tedy to nelze chápat jinak, než že je zakázáno“. Dále ale již poměrně rozumněji konstatuje, že „Předmětné Rozhodnutí vlády o zákazu volného pohybu osob nepojednává konkrétně o létání, jako o sportovní činnosti, avšak zakazuje volný pohyb osob na území České republiky s uvedenými konkrétními výjimkami, ve kterých sportovní létání uvedeno není. Toto bohužel nelze chápat jinak, než, že létat pro radost a sportovní a rekreační účely v tomto okamžiku Rozhodnutí neumožňuje. Toto Rozhodnutí však obsahuje výjimky týkající se především odůvodnění případných nezbytných cest. Spadá-li tedy důvod cesty pod příslušnou výjimku (např. cesta do zaměstnání, nezbytná cesta za rodinou, na nákup, k lékaři apod.) nespadají tyto cesty do vysloveného zákazu volného pohybu osob.“ a „Pokud vaše rozhodnutí letět a jeho odůvodnění je v souladu s výjimkami uvedenými v usnesení vlády č. 215 ze dne 15. 3. 2020, letět můžete. Bude však Vaší odpovědností případně vysvětlit příslušným kontrolním úřadům, že důvod vaší cesty odpovídal některé z výjimek vládního rozhodnutí.“

Také Aeroklub ČR tvrdí bez dalšího, že „Mimořádný stav (usnesení Vlády) nepojednává konkrétně o létání, jako o sportovní činnosti, avšak zakazuje volný pohyb osob na území České republiky s uvedenými konkrétními výjimkami, ve kterých sportovní létání uvedeno není. To lze tedy chápat tak, že sportovní létání je ZAKÁZANÉ. Jistě je možné některou z výjimek na použití letadla napasovat (např. využití k cestě do a ze zaměstnání). Obecně je však použití letadla složitě obhajitelné a obcházení zákazu jde proti smyslu opatření k zamezení šíření epidemie a tím způsobeným zdravotním rizikům sobě i okolí.“

Pro úplnost ještě citát z Ústavy, čl. 2 odst. 4: „Každý občan může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.“ Komentáře řady právníků dnes zdůrazňují, že restrikce vydané za nouzového stavu je třeba vždy vykládat co nejúžeji a nerozšiřovat je výkladově či podzákonnými předpisy.

Právníci asi nyní vědí, k čemu směřuji. Existují různé metody výkladu práva, přičemž pro tento případ nás budou zajímat zejména metoda jazyková, logická a především teleologická, kterážto spočívá ve stanovení smyslu a cíle, kterého chtěl zákonodárce dosáhnout. Tím je nepochybně omezení možnosti přenosu koronaviru na další osoby. Nic více a nic méně.

Můžeme opět diskutovat o tom, zda uvedená omezení jsou ta „pravá ořechová“, ale je třeba je brát na vědomí a respektovat je. Respekt ovšem neznamená, že budeme akceptovat další omezování, které přímo z uvedeného nevyplývá (podle jazykového výkladu) a které současně nedává smysl vzhledem k cíli zavedených restrikcí (nešíření viru).

Nyní tedy máme vymezeno hřiště, mantinely a pravidla. Jak se tedy zde můžeme pohybovat?

Podle mého názoru je jediný možný závěr kombinací jazykového a teleologického výkladu, který lze shrnout takto:

1. Létání GA není výslovně zakázáno, stejně jako není zakázána přeprava prostředky silničního provozu.

2. LAA a Aeroklub se mýlí, pokud si myslí, že musí být ve výjimce výslovně uvedeno sportovní létání – opak je pravdou: muselo by být výslovně zakázáno.

3. MD ČR poměrně rozumně říká, nemůžeme vám létání zakazovat, ale doporučuje zvážit, zda aktivity lze považovat za nezbytné a směřující k zachování chodu společnosti. Tím už překračuje platné právní mantinely, neboť Nařízení MZdr není určeno k tomu, aby omezovalo aktivity pouze na jakési, blíže nespecifikované směřující k zachování chodu společnosti. Troufnu si říci, že i zachování leteckých schopností v sektoru GA směřuje k zachování chodu společnosti.

4. omezen je volný pohyb osob, který je vyspecifikován v Nařízení MZdr – viz výše, nicméně povšimněme si toho, co je povoleno, a položme si otázku:

létáte do práce nebo za byznysem?
cestujete za rodinou nebo někým blízkým, zejména pokud je na vaší péči závislý?
pomáháte svojí cestou někomu – obstaráváni základních životních potřeb, včetně potřeb příbuzných a osob blízkých, zajištění péče o děti, zajištění péče o zvířata, dobrovolnictví, sousedská výpomoc?
hodláte pobývat v přírodě nebo parcích?
cestujete na pohřeb?
Tolik, pokud se pohybujeme stále v oblasti jazykového výkladu právního předpisu. Podíváme-li se ale na něj, a hlavně na jeho interpretaci různými pseudovykladači (LAA, Aeroklub ČR, někteří přispěvatelé do diskuse), pak je třeba se zeptat takto: Může naše aktivita, i kdyby nebyla v rozporu s Nařízením MZdr, ohrozit dosažení cíle, tj. zamezení šíření koronaviru?

Správná odpověď zní: to záleží na všech okolnostech. Takže mám-li své letadlo, s nímž létám sám a do kterého nikdo jiný neleze, mám-li je zahangárované nebo zaparkované tak, abych se nemusel potkat v nebezpečné blízkosti s jinými osobami, letím-li do cíle, kde mohu zajistit stejné podmínky, pak neexistuje žádný důvod, proč bych tak neučinil. Kabina letadla, ale ani letiště nejsou místa veřejně dostupná a za výše uvedených podmínek mohu omezit kontakty s jinými osobami na nezbytně nutnou míru a zachovávat při kontaktu s ostatními osobami odstup 2 metry.

A to nejen v případě cesty pracovní či na pohřeb, ale i při „létání za komínem“, neboť čím se toto liší od pobytu v přírodě? Resp. je létání GA určitým způsobem pobytu v přírodě? Podle mého názoru ano, neboť ačkoliv příroda není legislativně definovaná (jde o tzv. notorietu), pak existuje řada výkladů, od toho, že přírodou je vše, co nestvořil člověk, až po to, že v širším pojetí pak může znamenat celou biosféru, či dokonce hmotný svět (fysis), tedy předmět zájmu přírodních věd. A pokud se znovu podíváme na účel provozování GA, pak jde zcela jistě o činnost prospěšnou, mající nejen sportovně-rekreační, ale volně a vědomostně vzdělávací a výchovný charakter. Tedy co ještě potřebujeme k tomu, abychom nepochybovali, že amatérské létání je integrální součástí chodu společnosti.

Pokud ale bych měl letět – což bohužel platí i pro mne – ve sdíleném letadle, nebo byl nucen využívat pomoci dalších osob nacházejících se v mé blízkosti (příprava na let apod.), pak do toho nyní nevlezu ani omylem. A provozovatelé, kteří taková letadla „uzemní“, postupují odpovědně.

Výše uvedený výklad je v souladu nejen s právními mantinely, ale i zdravým rozumem, což nebývá příliš časté. Se zdravým rozumem se rovněž neslučují výzvy typu „Nelétejte, zatěžujete IZS“. Počet tragických leteckých nehod podle údajů ze zimního školení byl v roce 2019 celkem 10, tzv. oznámených událostí celkem 211, z toho pro kategorii MTOM do 2 250 kg mimo SLZ jen 2 fatální nehody a u SLZ jen jedna. Naproti tomu v roce 2019 Policie České republiky šetřila 107 572 dopravních nehod. Při těchto nehodách bylo 547 osob usmrceno, 2 110 osob zraněno těžce a 23 935 osob zraněno lehce. Myslím, že není co dodat. Snad jen to, že se divím, proč už dávno nebyl vydán zákaz jakéhokoliv používání silniční dopravy.

Vladimír Smejkal, právník, soudní znalec a PPL pilot
Vlasta píše:02.04.2020, 20:37
Trochu divoký pád!
https://www.youtube.com/watch?v=21_fIQ6lYsk&fbclid=IwAR1hHZWao3Pp4mVdx2si7AzB52HR-9L1YQohv0Ykki27SjLSFLygdOL6m0c
Vlasta píše:01.04.2020, 20:00
Zajímavý simulátor paraglidingu na dobu neletovou…
https://elspeedo.cz/zajimavy-simulator-paraglidingu-na-dobu-neletovou/
Boeing píše:31.03.2020, 06:12
Petra Hečka jsem poznal až skoro na konci, ale Jirka Máca se snad ani nezměnil.
pro Mácu píše:31.03.2020, 05:55
https://www.youtube.com/watch?v=GyMlCwzjf1o
Boeing píše:31.03.2020, 05:49
https://www.youtube.com/watch?v=XE8VG0C8V7U
Boeing píše:31.03.2020, 05:45
https://www.youtube.com/watch?v=a7q52cVHoAg
Vlasta píše:29.03.2020, 18:32
A delší verze -
https://www.youtube.com/watch?v=IVQbq3puB5g&feature=youtu.be
Vlasta píše:29.03.2020, 14:31
V sobotu na krosně!
https://www.youtube.com/watch?v=NkFmJgWn39c&feature=youtu.be
Dalis píše:27.03.2020, 14:05
Díky Vlasto. Nyní hrady a zámky nabízejí virtuální prohlídky když jsou zavřené tak budeme aspoň "létat" přes youtube.. :(
Vlasta píše:26.03.2020, 22:26
Všem sportovním a rekreačním letcům: Zůstaňte prosím na zemi
https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Vsem-sportovnim-a-rekreacnim-letcum-Zustante-pros?fbclid=IwAR1Ra6dNga3sF0Lcq1b9EiHRVRAT5LacbW47SrfCX6PeZXieKiEfTrE-z00
Vlasta píše:25.03.2020, 20:49
https://www.youtube.com/watch?v=UCpWxI27L94&feature=youtu.be&fbclid=IwAR24WbsW4H8eXe9EIbJuLyXdzI5f_cHtnKGMylr_mIpEa4oo-jB2fiBg6zs
Mareček píše:18.03.2020, 18:24
Tak jsem se mrknul na Xcontest- Alps area - a dnes lítali jenom ve Švýcarsku (pěkné FAI) a něco málo v Německu. Ach jo! První jarní den na dohled - snad nám to vyjde alespoň někdy v červenci. Tak aspoň pozemní handling! Už aby to nad hlavou šustilo - ale jen lehce...
Vlasta píše:17.03.2020, 22:21
Původně jsem si chtěl zítra zalítat s krosnou, ale raději nebudu provokovat, i když na zákaz mám jiný názor. Dám tedy přednost opékání buřtů, třeba s tím nasbírám alespoň pár kladných rodinných bodů. :-)
Mareček píše:16.03.2020, 23:34
A na kole se smí?
Vlasta píše:16.03.2020, 18:43
Tak nám to létání zrušili úplně? :-(
http://www.laacr.cz/Stranky/Aktuality/default.aspx?UID=642
Mareček píše:13.03.2020, 16:43
Návratovka by asi prošla, hlavně tam nesmíš přistát
Vlasta píše:13.03.2020, 11:26
Takže teď už nemůžeme ani přeletět hranice do Rakouska?
Mareček píše:12.03.2020, 19:06
Tak, jelikož doba je hektická a já nemohu své předchozí naivní příspěvky vzíti zpět, takže ahoj brzy, snad nám nezavřou i Monte Kompostino, když má tak nebezpečně italské jméno!
Mareček píše:12.03.2020, 17:18
Už to opravili na 30 osob. Nesmím taky hned všemu věřit. Ale obávám se, že Slovinsko by mohlo časem zavřít i kempy. A sem patří kyselý ksicht!
Mareček píše:12.03.2020, 14:14
A nejnověji v Česku zákaz shromáždění více nežli 10 osob, t.j. řidič, vlekař a maximálně 8 pilotů (bez doprovodu)
Mareček píše:12.03.2020, 14:09
Zatím neomezen vstup z Rakouska přes Maribor a po dálnici na Novou Gorici. Ale kdoví, jak to bude za týden
Jirka píše:12.03.2020, 12:57
Vstup do Slovinska jim bude umožněn na základě předložení lékařského potvrzení o negativním výsledku testování na COVID-19; lékařské potvrzení nesmí být starší více jak 3 dny.
Jirka píše:12.03.2020, 12:54
https://www.mzv.cz/ljubljana/cz/konzularni_informace/koronavirus_ve_slovinsku_a_dulezite.html
kozleek píše:12.03.2020, 08:18
Mareček: já jsem pro, když bude počasí
Mareček píše:12.03.2020, 08:07
A co takhle vyrazit na závěr příštího týdne do Slovinska, než nám zavřou hranice?
Boeing píše:08.03.2020, 09:38
Tak od 12.00 vlekáme na Pěčíně od Hříšice. Vlekám Já , řídí František , termiku zajištuje Vlasta Novák.
Vlasta píše:08.03.2020, 09:31
Nikdo jiný se neodhlásil, takže vyrazíme na to! A sluníčko buď dorazí taky a když ne, alespoň se vyvětráme.
Jirka B. píše:08.03.2020, 09:17
Já,za sebe bych byl rád ,kdyby se to dnes uskutečnilo.Aspň bych to po zimě vyvětral.
Boeing píše:08.03.2020, 08:37
Pokud budete chtít , tak Vás přijedu vyvlekat, ale velkou šanci tomu dnes nedávám. Když tak volejte
Vlasta píše:07.03.2020, 14:33
S Františkem jsem už mluvil, auto připraví a zítra bude čekat na pokyn, jestli vyrazíme.
Vlasta píše:07.03.2020, 13:41
My si klidně do Itálie můžeme zajet polítat - "V sobotu pak ministr zdravotnictví vyjmul z tohoto opatření řidiče nákladní dopravy, řidiče dopravní zdravotní služby a piloty"
kozleek píše:06.03.2020, 19:23
kamarádi - je na neděli připravené vlekací zařízení???
Mareček píše:06.03.2020, 18:54
A co obnáší karanténa pro staříky? To si nebudu smět ani zašopovat v Lidlu či si zaskočit do vykřičeného domu?
Boeing píše:06.03.2020, 17:46
Já být zaměstnanec, tak si do té Itálie na Létání nebo lyže atd. schválně zajedu.
Mareček píše:06.03.2020, 16:53
Tak nám zkrouhli Itálii a až se "to" rozšíří i ve Slovinsku, tak budeme na jarních kopcích nahraní!
Jirka B. píše:05.03.2020, 19:13
Sezona byla odstartovaná parádně,ale až na to dojde máme vlekaře?
Vlasta píše:04.03.2020, 20:50
A na zítra to s počasím vypadá podobně!
Vlasta píše:04.03.2020, 20:33
A už tu máme první letošní kilo!
https://www.xcontest.org/cesko/prelety/detail:veetek/4.03.2020/11:49
Miloš píše:04.03.2020, 16:38
Příjem kluzáků na technickou kontrolu je opět OBNOVEN: https://www.air-sport.cz/
Dalis píše:03.03.2020, 07:36
Tak to je mazec. :)) akorát hláška .."raději zůstaň na zemi" no.. hele kdo nic nedělá nic nezkazí ale taky se nic nenaučí že? já bych mohl vyprávět a věřím, že většina z Vás tady taky ;)
Vlasta píše:02.03.2020, 21:05
Chci upozornit na toho druhého, ale třetí je nepřekonnatelnej!
https://www.televizeseznam.cz/video/darwinovy-ceny/na-tanec-okolo-hridele-tenhle-dervis-dlouho-nezapomene-64031141?dop_ab=0&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=jQOIEJ6I5xf-202003021815&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var
Rosťa píše:02.03.2020, 10:27
Technické kontroly bude nadále zajišťovat Milan Kameníček (Malin).
Dalis píše:02.03.2020, 09:19
To je sice vyčerpávající info ale co s TP?? tam o tom ani slovo.. :(
Miloš píše:02.03.2020, 01:19
https://xcmag.com/news/gradient-gliders-stop-taking-orders/?fbclid=IwAR017m6UCHUUY1rgYBzeBwv7aaw2s5nQV8AKyagAvoz_aqo8-6es5Nkzk4A
Vlasta píše:29.02.2020, 21:29
Tak jak to bude?
Jorge ovlivní počasí i v Česku už v sobotu v noci. „Zpočátku přinese sníh, který bude přecházet v déšť nebo déšť se sněhem. Už v nočních hodinách začne zesilovat vítr na horách, v nárazech dosáhne rychlosti až 70 km/h,“
Vlasta píše:28.02.2020, 19:09
Beru! A hubičku chceš ode mne a nebo stačí od Zdenči?
Dalis píše:27.02.2020, 13:19
nojo a já mám starého impluse po propadlé tk.. tak čekám na středisko.. respektive info o nmě.. a pak ho chci střelit.. za hubičku řekl bych.. nemá někdo zájem? vel 28
Vlasta píše:26.02.2020, 19:41
LAA - Prohlášení ohledně firmy Gradient
http://www.laacr.cz/Stranky/Aktuality/default.aspx?UID=638
Vlasta píše:23.02.2020, 19:23
A takhe se teď v pátek a sobotu létalo v Bassanu.
https://www.xcontest.org/world/cs/vyhledavani-preletu/?filter%5Bpoint%5D=11.763248+45.819512&filter%5Bradius%5D=5000&filter%5Bmode%5D=START&filter%5Bdate_mode%5D=period&filter%5Bdate%5D=2020-02-21&filter%5Bdate_to%5D=2020-02-23&filter%5Bvalue_mode%5D=dst&filter%5Bmin_value_dst%5D=&filter%5Bcatg%5D=FAI3&filter%5Broute_types%5D=&filter%5Bavg%5D=&filter%5Bpilot%5D=&list%5Bsort%5D=pts&list%5Bdir%5D=down
Vlasta píše:22.02.2020, 22:06
Letiště Praha LIVE
https://www.mall.tv/planespotting-letiste-praha/planespotting-praha?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=cz_display_02_2020_Slow_TV_zajmy&utm_content=new&fbclid=IwAR2Rn9WSIvFXEMIxtY1YdJzzjnL4pBHBiFsGYcitjAx-JaGWYeqxIQGhE-4
Dan píše:20.02.2020, 12:23
Pro Jozefa:
https://www.facebook.com/groups/60568994262/
Vladimír Glonec - 18 February at 08:50
Jozef píše:20.02.2020, 09:33
Ahoj Vlastíku.
Můžeš prosím přidat odkaz na tu zprávu, nebo článek, popisující potíže Gradientu.
Já jsem zaznamenal jen problém s českou verzí web stránek na adrese www.gradient.cx cca od prosince.

Děkuji
Jozef
Vlasta píše:18.02.2020, 20:37
Jsem se dnes dočetl na FB a mám to už i potvrzené -
Dnes som sa dozvedel veľmi smutnú správu. Francúzky Supair dokazal za veľmi krátky čas zničiť úspešnú Českú značku Gradient. Podla informácií priamo z Gradientu je to uz teraz mrtva značka a výroba bola ukončená.
Boeing píše:14.02.2020, 11:27
Sobota na Pálavě by se dala prosvahovat.
kozleek píše:14.02.2020, 07:35
Za mě - jakmile bude počasí tak jedu.
Vlasta píše:13.02.2020, 18:21
Zatím to stále vypadá dobře - 21.-24.2.!
https://www.ilmeteo.it/meteo/bassano+del+grappa
Boeing píše:10.02.2020, 22:35
Tak jsem kouknul do křišťálové koule , a nenašel jsem ani ten prodloužený víkend, ani předpověď počasí na týden dopředu !
Vlasta píše:09.02.2020, 22:20
Zatím předběžně příští prodloužený víkend vypadá dobře!
Vlasta Š. píše:09.02.2020, 20:09
Když to pujde, pojedeme s rodinkou taky...
Mareček píše:09.02.2020, 19:37
Jsem na značkách, navrhni termín
kozleek píše:09.02.2020, 14:23
šmejdi zbystřete smysly - Bassano i Lijak jsou už létatelné
Petr píše:05.02.2020, 08:08
Existuje jeste nekdo s pojistenim od Transsylvanie? Po cca 12 lechech beproblemoveho prodluzovani mi letos odpovedeli, ze konci s individualnim pojistovanim padaku a maji jen kolektivni smlouvu, asi neco jako LAA. Takze jedina moznost AXA v Kossenu ?
Mareček píše:04.02.2020, 19:13
No, lepší než na Kobale není, ale ta přilba je skvělá, vypadá úplně jako čepice
Vlasta píše:03.02.2020, 20:08
Co říkáte na tuhle startovačku?
https://www.youtube.com/watch?v=4WQq8QAFqy8&fbclid=IwAR3dvGLfXwuxiK9u_Tv9q9TET4S2pV8IIa_9L2e_G9g29VpGHNnTFIy-euA
Dalis píše:27.01.2020, 15:34
a tak nějak se kouknout.. ;) nedůležité.. pravda
Vlasta píše:25.01.2020, 17:21
Chtěli jste tohle?
https://www.youtube.com/watch?v=tyBvB7aazUo
Vlasta píše:24.01.2020, 18:34
A co chceš z historie vědět nebo vidět? Nic nového tam nebylo!
Dalis píše:24.01.2020, 14:05
no.. a historie fuč :(
kozleek píše:21.01.2020, 11:17
k tomu přistání - nevím jestli se smát nebo brečet
Vlasta píše:20.01.2020, 20:15
Odkazy tady asi nejdou spouštět rovnou :-(
Vlasta píše:20.01.2020, 20:13
Zajímavé přistání v Bassanu
https://www.youtube.com/watch?v=XFZvkoUxc9c&feature=youtu.be&fbclid=IwAR18HT2jdzgoso4xXoGfnV9xLVSl7cEarfy5-FRT2svOHrZF_A0pBFkx994
Vaňous píše:20.01.2020, 19:52
Teda vypadá to......jinak 🤔
Nevěřící Tomáš píše:20.01.2020, 19:46
Jen aby :-)
Vlasta píše:20.01.2020, 19:39
Zkouška