V pátek 23.4. jsme
potřebovali vyzkoušet a nastavit odviják MIŠPULÍN
po rekonstrukci u výrobce
Miloše. Někdo to píše špatně, takže pro
neznalé, není to odvozené od myší,
ale
jako Milošova špulka!
Ale vrátím se k testování. Jelikož
druhý den měl odviják fungovat a Miloš v sobotu
nemohl, potřebovali jsme to vyzkoušet i v tom silném
větru. Zalitoval jsem, že jsem se na Lanzarote málo věnoval nácviku startů v silném větru (článek třeba ZDE), a nebo se nenaučil starty na kobru, což bych ještě rád napravil, video je třeba ZDE (tak co, přidá se ke mně někdo na trénink?). Miloš mne školil jak na
kurzu a řekl jsem mu – „No tohle mi chybělo!“ K večeru vítr trochu ubral a tak to nakonec docela dobře vyšlo.
Ještě
mi volal Martin,
jestli ráno nevyrazíme s krosnama. Prvně se mi moc
nechtělo, ale když jsem
se večer díval na Top Gun (ten miluju), dostal jsem chuť
ráno s motorem
vyrazit! No je to trochu podobné! :-) Nastavil jsem si
budík, ale když jsem ráno vstal a podíval se na
teploměr, zase jsem raději zalezl do postele. Později mi Martin zavrčel
nad barákem, ještě že nejsem žádný
závislák!
V sobotu 24.4.21
jsme měli
v 11 hod. sraz na Pěčíně a i když odviják byl
v pohodě, zase pro změnu nám kleklo auto. Navrhl jsem
přesun na Všechov, ale nikomu se moc nechtělo a tak
jsem vyrazil sám.
Když jsem tam dorazil,
zrovna vlekali Petra Lacinu a před ním letěl Honza Krátký.
Dnes vlekal Vendelín a
taky používá hodně rozšířeného Mišpulína z Dačic.
Honza
odletěl, Petrovi to napoprvé nevyšlo. Zato na rozdíl ode mne tady měli pozemní
personál.
U Vendelína jsem si
objednal vlek přímo do stoupáku a to se mi vyplatilo!
Konečně slyším to krásné
pípání, vždyť jsem už téměř 8 měsíců na volno nelítal, naposled jsem bez motoru
letěl loni 25.8.! Ani na svahovačce jsem nikde nebyl a cizina nám nebyla přána. :-(
Tábor
Kousek vzadu a vpravo ode
mne letěl Petr a jak se začal zvedat, vrátil jsem se pod něho a taky se
zvedal. Tam to bylo nejdivočejší z celého dnešního letu, ale nevzdal jsem
to a jsem zase nahoře.
Tady
někde mi při točení
XCTrack několikrát hlásil, že se blížím
k železničnímu přejezdu. Později i že mám ostřeji
zatočit vlevo či v pravo. To je
normální? Já to ještě neznám.
Jelikož já dnes s sebou neměl
žádný pozemní personál, musel jsem se držet po okolí letiště.