Už v pondělí 5.6.17
jsem do vzkazů napsal – „Zatím
to u nás vypadá s
létáním nejlíp na čtvrtek. No a to je
jediný den v týdnu, kdy mne šéf nemůže
pustit. To přeci nemůže být náhoda!“ Taky to tak
bylo, takže jsem ve středu
připsal – „Zítra budu makat na návsi v
Hříšici, tak né že mi tam budete lítat
nad hlavou a provokovat!!!“ A jak to dopadlo je vidět tady.
No a k večeru se
vraceli FAIkaři, pár jsem jich taky vyfotil.
Večer
jsem do vzkazů napsal – „Takže zaprvé – děkuji
všem, kteří dali na moji výzvu a
nevyrazili dnes létat na Pěčín a tím mne v
Hříšici při práci neprovokovali. A
zadruhé – u každého, který dnes na
Pěčín přeci jen vyrazil a krásně polítal,
mám lahvinku dobrého moku za to, že jsem zavčas napsal,
že dnes v jediný den v
týdnu nemůžu jít létat a tím vám na
Pěčíně zajistil letošní nejlepší
lítací
počasí.“ Takže nezapomeňte!
A v pátek jsem připsal
– „8.6.17 byl nejlepší Pěčín!“ Stačí zadat datum ZDE.
Další pěkné počasí vypadalo
na neděli 11.6., takže se na 10.30 hod. scházíme na Pěčíně.
Rumbi byl první, dost
bojoval, ale dal to. Pak FrantaL a nic. Pak to zkouším já.
U vlekaře Boeinga jsem si
objednal stoupák hned na konci dráhy a téměř se to povedlo.
Pak se ještě více dařilo
Jiřímu V., zatím jeho let nikde nevidím, a pode mnou je Vaňous, ale asi nechtěl
vyfotit líp, raději to otočil a letěl na sever.
Dačice
Bílkov
Chodí to pěkně a zdá se, že
i všude.
Prostě nádhera! V plánu mám dnes Znojmo a pak zkusit návratovku.
U Jemnice jsem se
pěkně vyzvedal, jenže pak se mi zbláznilo vário. Zkoušel jsem ho i restartovat,
i tak šlo jen chvilku a zase ukazovalo nesmysly. Zjišťuju, že mám slabou baterku,
přitom jsem ji tam minulý týden po výletě dával novou!
S vypnutým
váriem se
dostávám pod pěkný mrak se slušným
stoupáním, které se bez problémů dá
točit
podle citu. Nakonec musím dávat i ouška, aby mne
to nenasálo. Pak už letím jen
dolů, slabé stoupání bez vária prostě
nedám.
Už
jdu na přistání, když kousek
nad zemí přijde tak slušný výtah, že
dá zase točit jen podle sedačky. Občas to překontroluju i podle
přibývající výšky na GPS. Nakonec
jsem se zvednul asi o 700m, nejspíš by to šlo i výš,
ale neslo to jižně nad lesy a tam jsem si bez vária
netroufnul.
Tady
si hledám místo na
přistání, všude jsou dost zarostlá pole,
takže volba padá na poslední stavební parcelu.
I tady mne to zase zvedá,
ale je to slabší.
Díky tomu už jen přeletím
lesík a přistávám, můj let je ZDE.
Mají
tu asi nějaké zajímavé závody! :-)
Poznáte ještě, co je Jawa 20 a co Jawa 21?
Dnes to tu žije!
Aut jezdí hodně, ale neberou. Tady už jsem u parcely, kde jsem chtěl přistávat.
Budou
tu za chvíli slavit dětský den. A autobus mi pojede až
téměř za dvě hodinky, takže šlapu dál a stopuju.
Po
chvilce mi staví tenhle dobrák a nejenže mne sveze tam,
kde bydlí, ale protáhne to se mnou až do Jemnice.
DÍK!
Na
nebi jsou už skoro jen ciry, i tak téměř všichni
létají. Tady mi autobus pojede za necelou hodinku,
tak jdu na konec města a zase stopuju.
Nic
mi nestaví, takže po 20 minutách zase mažu zpátky
na autobusák. Tady se stihnu i lehce opláchnout.
Nakonec autobus staví i
dole pod kopcem, takže jsem se nemusel trmácet až nahoru.
Jsem v Dačicích a
prosím, jestli by pro mne někdo nepřijel.
Přijel Tomáš s přítulkyní.
Auto mají tak vypulírované, že jsem se skoro bál nastoupit.
Je po půl čtvrté a končí s vlekáním.
Dnes jich prý dali 34! Móóóc vám děkujeme.
Bery na přistání a ještě
mne jde při mém odjezdu pozdravit.
Boeing jede pro Nikotýna a
vypadá šťastně, že se může s jeho autem svézt.
Takové hodnoty mi
zapisovalo vário. Kdyby to byla pravda, to by byla jízda!
Navečer se u nás ještě
stavily holky s Vlastou a překontrolovaly nám zahrádku.
No
a mandlovicí jsme museli
zapít dnešní létání. Někdo
úspěch a někdo nezdar. Jak se u nás dnes létalo je
ZDE.