V úterý
14.6.16 mi dopoledne přišla SMS, že se na Pěčíně bude vlekat. Já byl v práci
a počasí se mi moc nezdálo, takže klídek. Jenže po třetí se vracím do Dačic a počasí
vypadá ukázkově. Volám Víťovi, jestli ještě vlekají a jestli by na mne
nepočkali do 16 hodin. Počkají! Takže honem domů, převléct se, sbalit a razit
na Pěčín. Tady jsou fotky mraků nad Dačicemi.
Na Pěčíně
se vítám s Jančou a prý že startovali později. Jana
první, pak Honza. Karloss to díky větru vzdal a raději dělal řidiče.
Od
Jihlavy přijel i nějaký Renek Svoboda a prý že mé
stránky vůbec nezná. Je to normální?
Jak se tohle může stát? :-)
Já se
připravil rychle, jenže nás brzdili zemědělci s traktorama a tak čekáme.
Konečně
startuju, jenže díky uzlíku v galerce je křídlo téměř neřiditelné a po
pár metrech končím v obilí.
Vracím se
zpět a dávám další pokus. Mráčky jsou všude okolo, jenže v mém směru ani jeden!
Po
odpojení zkouším letět ještě dál a
stoupáky hledám i bokem, ale nikde nic a tak se
vracím.
Většinou na
další pokus je to tam, jenže na startu je už připravený Renek, takže musím
počkat.
A
má to
tam! Ještě mu do vysílačky říkám, že se za
ním zvedá čáp, odpovídá mi, ale
nerozumím mu. Sám se zvedá o kus dál.
Já nervózně
čekám na startu. O půl páté dávám další pokus.
Naštěstí
v polovině vleku potkávám stoupák a předčasně se odpínám.
Není to
žádná sláva, ale dá se. Možná by to po větru šlo líp, ale nikam se mi nechce,
nemám svou ESA.
Hříšice
Budíškovice
Zrovna
nám to vypnuli, s Renkem se vracíme asi pod stejný
mráček, ale už se taky začíná rozpadat.
Už
mi
kdysi Rumbi řekl, že kde byl mráček před tím, zase se tam
po chvíli zase objeví. Počkal jsem a taky se tak stalo!
Tady vidíte rozdíl dvou minut a po chvíli narostl
hodně veliký, to už je po 1/4 hodince.
René
už před tím letěl někam k Pěčínu, to bylo naposled, kdy
jsem ho
zahlídnul. Později mi už ani do vysílačky
neodpovídal a že by přistál,
to jsem taky neslyšel. Zatím jsem ho ani v ČPP neobjevil,
tak nevím, jak polítal a kde a jak jsme byli daleko od
sebe.
Tak co,
už to stačilo, zkusím letět dál nad hřebenem, i když je to bokem na vítr.
Tyhle
stráně jsou skloněny ke sluníčku a jsou nafukované, tam si myslím, že
na stoupák je největší naděje.
Nová Říše
A
je to
tady! Krásně se zvedám a váhám, co
dál. Mám se vracet a nebo letět dál? Druhá
varianta vyhrává.
Na první
fotce je vidět Želetava a na druhé silnice na Jihlavu.
Tak
co,
mám letět dál na Třebíč? Je už pokročilá
doba a není to žádná sláva. Sice se občas
zvedám, jenže nic světoborného. Nechce se
mi přes lesy, stáčím to tedy k hlavní
křižovatce U Kasáren, odtud bude
nejjednodušší návrat a mají tam
stánek s občerstvením.
Je tu
pěkná loučka a na ní po 1 a ¼ hodince přistávám, můj let je ZDE, dnešní Honzův ZDE a denní skóre je ZDE.
Volám na
1188, je po šesté hodině, a prý mi první spoj jede až ráno. Žádná sláva!
Bufet na
křižovatce naštěstí funguje, kupuju si malé pivko a jdu na stopa.
Po čtvrt
hodince mě to přestává bavit, raději volám o svoz kolegovi z práce a
vracím se na občerstvení.
Jelikož
nemusím pálivé, obsluha mi doporučuje jemnou
kančí klobásu. Fotím ho a dávám
mu vizitku. Podívá se a dá sem vědět?
Kolegu už
znáte z Jersic, dovezl mne zpět na Pěčín a to bylo fajn.