Páteční
ráno 2.3.12 vypadalo
nadějně. Po nočním mrazíku do
nás pralo sluníčko jako o život.
Paní
domácí doplnila registrace a zaplatili jsme
startovné. Pan domácí stále
buduje kemp.
A
hurá zase polítat!
Startovačka
Lijak.
Ten padáček dole byl taky na přeskoku, měl jsem o
něho obavy, jak dopadne, ale nakonec mi pil krev. Jestli se nemýlím, letěl
pořád rovně bez točení až ke Kovku!
Před
prvním přeskokem.
Po
přeskoku a startovačka Kovk.
No
a tady jsem si to trochu překombinoval.
Naplánoval jsem návrat z Kovku na Lijak a že to
pak dám ještě jednou až
k vysílačům
a návratovku kam to vyjde zpět. Plány to asi byly
nereálné! L
Dostupy
nebyly až tak slavné, trochu protivítr,
prostě šel jsem k zemi. Nepomohlo mi ani
přepnutí
autopilota na jemné
Pěčínské řízení, když jsem
potkal
slabounké stoupání. Nepomohly mi
nadávky
Termoskovi
ani sliby, že už nebudu blbnout.
Přistál
jsem za letištěm. Po sbalení jsem se vydal
mezi letištěm a stadionem k hlavní
silnici na stopa.
Trochu
jsem se prošel, pak mi zastavil nějaký
Slovinec, který mne dovezl až na oficielní
přistávačku pod Lijakem. Tam mne po
chvilce naložili naši kolegové z Vegaflyersu
a vyrazili jsme alespoň na podvečerní sletík. Se
svozem auta nebyl problém, protože Pepa měl při
prvním startu menší nehodu a na
letění už neměl ani pomyšlení. Prostě
odstartoval s uzlíkem, točilo mu to
doleva, pravou to chtěl srovnat a asi to přetáhnul.
Ještě stačil vyhodit
záložku a s oběma hadrama přistál kousek
pod startem. Dopadl docela dobře,
pouze ho bolela noha.
S Drobasem
a Liborem jsme se domluvili, že budeme
lítat kolem sebe a fotit se. Až později mi Liboř řekl, že
foťák sebou neměl.
Celou
dobu fotím Drobase, i jak se natáčí v sedačce
(viz foto), a až doma po napsání článečku a po
škemrání o fotky se mnou se
dozvím, že jsem fotil nějakého Rakušana. A mně
bylo divné, proč na křídle má odkaz
na cizí stránky. No a Drobas má
červeno-žlutého Venuse, na jedné fotce ho mám,
s náma
se tedy nefotil.
Byla
to krásná a klidná svahovačka. S
Liborem jsme to
ještě natáhli dozadu, sám by tam
prý
neletěl.
Sluníčko
už zapadalo a jak jsem klesl
pod startovačku, vydal jsem se přistát do našeho
kempu.
Po
hodince nádherného
poletování jsem přistál a už
nelitoval,
že jsem si to odpoledne tak podělal. V kempu už byli
všichni přeletáři a
po svozu aut a malých nákupech začal
večírek.
Míra
roztopil dřevěné uhlí na plynovém
hořáku a pak
to zkoušeli rozfoukat.
Ovšem
Boeingův fukar neměl konkurenci. Nebyl Míra
dřív kovářem?
K masu
se hodí pivo, štamprličky musely být
také.
No
a jelikož byla zima, musel se vařit i svařák.
Další
příchozí daly do placu dobrou medovinu.
Prvně
se dělal svařák červený, pak za pomoci
bílého i růžový.
No
a jak teplota klesala, přidávala se tam i
medovina. Ale někteří už tu zimu stejně nevydrželi a raději
si šli lehnout.
Zimu
vydrželi jen ti nejotrlejší! J
Můj dnešní odpolední let je ZDE , podvečerní ZDE, Mírův ZDE, Boeingův téměř
rekordní ZDE a všechny
přihlášené lety z Lijaku ten den ZDE. A takhle to vypadalo v Evropě
- odkaz ZDE (dej si tam datum 2.3., pokud
tam neskočí sám).